تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815514473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم کی‌روش تهاجمی تر از همه لیگ ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تیم کی‌روش تهاجمی تر از همه لیگ
با گذشت هفت هفته از فصل جاری لیگ برتر مجموعا 55 بازی انجام شده است و با برگزاری دیدار معوقه نفت تهران – استقلال خوزستان پرونده هفته هفتم بسته خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تا به این جای کار که 55 بازی انجام شده 104 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرده است و این میانگین گل 89/1 را برای هر بازی به ثبت رسانده است.

در لیگ برتر هر 47 دقیقه یک گل به ثمر می رسد که این نشان می دهد لیگ برتر همزمان با گذر تیم ملی از تاکتیک دفاعی به تاکتیک تهاجمی در حال تهاجمی تر شدن است که این می تواند دستاوردهای خوبی برای فوتبال به همراه داشته باشد که از جمله آن می توان به بازگشت تماشاگران به استادیوم ها اشاره کرد.

در حال حاضر و در لیگ های معتبر و پرتماشاگر مدت زمانی که تماشاگر باید برای دیدن یک گل به طور میانیگن صبر کند زیر 30 دقیقه است و به طور میانگین در هر بازی سه گل می بیند در حالی که در لیگ برتر ما معدل گل در هر بازی کمتر از دو گل است.

البته بازی تدافعی تیم ملی در سال های اخیر به منظور صعود به جام جهانی و هم چنین مقاومت در برابر تیم های بزرگ در این تورنمنت لیگ برتر ما را هم تدافعی کرده بود اما با تغییر تاکتیک تیم ملی تیم های باشگاهی امان هم کمی بهتر شده اند و امروز بهتر از دیروز بازی می کنند. این در آمار و ارقام فعلی موجود است.

این به تفکرات تاکتیکی مربیان ما هم برمی گردد. بیشتر تیم های ما ابتدا سعی می کنند گل نخورند و بعد گل بزنند در حالی که در فوتبال حرفه ای تفکرات حول و هوش این محور می چرخد که می گویند بهترین دفاع در فوتبال حمله است.

تیم ملی از لیگ برتر تاثیر می گیرد یا روی تیم های باشگاهی تاثیر گذار است؟ در پاسخ به این سواال بهتر است پارگراف آخر را هم دنبال کنید.

در حال حاضر معدل گل تیم ملی در هر بازی 75/2 است. تیم ملی هر 32 دقیقه یک گل می زند. با توجه به این آمار و ارقام که از عملکرد تیم ملی در بازی های مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا و هم چنین جام جهانی استخراج شده باید گفت تیم کی روش تهاجمی تر از تیم های باشگاهی ایران است، اگرچه در بالا رفتن آمار تهاجمی تیم ملی بازی با تیمهایی مثل گوام و هند بسیار موثر بوده است .


12:33  1394/07/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن