تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813225326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرارداد میداودی با سایپا در آستانه فسخ


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قرارداد میداودی با سایپا در آستانه فسخ




قرارداد مهاجم سایپا با این باشگاه احتمالاً تا پایان هفته جاری فسخ خواهد شد.





خبرگزاری تسنیم: قرارداد میلاد میداودی با نظر مجید جلالی به زودی فسخ خواهد شد و این بازیکن دیگر جایی در جمع نارجی‌پوشان نخواهد داشت.

در روزهای اخیر مسئولان باشگاه سایپا تلاش زیادی کردند تا رضایت مجید جلالی را برای بازگشت میداودی به تمرینات جلب کنند، اما سرمربی سایپا به تصمیم خود مبنی بر اخراج این بازیکن پافشاری کرد و با این شرایط میداودی چاره‌ای جز فسخ قرارداد با باشگاه خود ندارد.

مذاکرات مسئولان باشگاه سایپا با میداوودی برای فسخ قراردادش آغاز شده و احتمالاً تا پایان هفته جاری این بازیکن رسماً از سایپا جدا خواهد شد.

میداودی قبل از بازی سایپا مقابل پرسپولیس با فرهاد پورغلامی مربی تیمش مشاجره لفظی داشت و به همین خاطر از سوی جلالی از تیم کنار گذاشته شد.

این در حالی است که میداودی قبل از آغاز فصل تمایل زیادی داشت به استقلال اهواز برود، اما جلالی به شدت با جدایی او مخالفت کرد. با توجه به این مسئله احتمال پیوستن میداودی به تیم اهوازی در نیم‌فصل خیلی زیاد است.






تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن