تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821217688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهلت دو روزه براي تکميل ظرفيت رشته‌هاي گروه پزشکي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۲ب.ظ)
مهلت دو روزه براي تکميل ظرفيت رشته‌هاي گروه پزشکي موج - رئيس مركز سنجش آموزش پزشكي گفت: داوطلبان آزمون ورودي دوره كارشناسي ارشد سال 94 و دانشجويان مشمول استفاده از آيين‌نامه استعداد درخشان مي‌توانند امروز و فردا نسبت به انتخاب رشته محل‌هاي جديد اقدام كنند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدحسين‌ پورکاظمي افزود: داوطلباني که در مرحله نخست مجاز به انتصاب رشته محل تحصيل شده‌اند، اعم از قبولي يا مردودي در مرحله اعلام نتايج نهايي و دانشجويان مشمول استفاده از آيين‌نامه استعداد درخشان (بدون آزمون و با آزمون) مي‌توانند از رشته محل‌هاي جديد اعلام شده و رشته محل‌هايي که بر اساس اعلام دانشگاه‌ها خالي مانده‌اند، مجدداً انتخاب رشته محل داشته باشند.
وي افزود: رشته محل‌هاي جديد در جدول مربوطه در اطلاعيه اين مرکز به نشاني sanjeshp.ir مشخص شده است.
پورکاظمي با تأکيد به دقت در انتخاب رشته محل توسط داوطلبان گفت: داوطلبان با وارد کردن کد رهگيري خود در سامانه اينترنتي مرکز سنجش آموزش پزشکي 18 و 19 مهر وارد قسمت مربوطه شده و انتخاب‌هاي جديد خود را ثبت کنند.
وي با بيان اين که نتايج مرحله تکميل ظرفيت، نيمه اول آبان ماه از طريق همين سايت اعلام خواهد شد تصريح کرد: افرادي که در مرحله نخست مجاز به انتخاب محل شده‌اند اواخر مهرماه کارنامه‌اي دريافت خواهند کرد که نشان دهنده جايگاه و وضعيت داوطلب در رشته محل‌هاي انتخابي هست.
رئيس مرکز سنجش آموزش پزشکي افزود: زمان شروع به تحصيل پذيرفته‌ شدگان مرحله تکميل ظرفيت توسط دانشگاه پذيرنده اعلام خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن