تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819863901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذربایجان شرقی رتبه برتر جذب اعتبارات مکانیزاسیون کشور را کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آذربایجان شرقی رتبه برتر جذب اعتبارات مکانیزاسیون کشور را کسب کرد مشاور وزیر و مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت جهادکشاورزی با ارسال نامه ای از سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به دلیل جذب درصد بالای خط شماره 3 اعتبارات مکانیزاسیون در سال جاری تقدیر و تشکر کرد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۸ مهر ساعت 13:42

خبرگزاری پانا+ آذربایجان شرقی رتبه برتر جذب اعتبارات مکانیزاسیون کشور را کسب کرد

 به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، محمود فتاح الجنان در این نامه خطاب به کریم مهری رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی آورده است: با احترام، به لطف الهی و به همت و سختکوشی جناب عالی و دیگر همکاران و مدیران سازمان جهادکشاورزی مرتبط با خط اعتباری مکانیزاسیون، گام های بلندی در پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه در راستای تداوم روند خط شماره 3 اعتبارات مکانیزاسیون در خصوص درصد جذب بالا در سال جاری ( با وجود محدودیت ها از جمله چالش های اعتباری) برداشته شده است.
وی در ادامه افزوده است: ضمن تشکر از تشریک مساعی و تلاش های مجددانه، امید است اقدامات انجام شده تداوم یافته و زمینه استفاده از ظرفیت های بالقوه آن منطقه در جهت تحقق اهداف توسعه بخش کشاورزی و بهبود وضعیت تولید و معیشت بهره برداران فراهم گردد.
گفتنی است سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با جذب 34 درصد از اعتبارات خط شماره 3 مکانیزاسیون در سال جاری (با 165 میلیاردو 390 میلیون ریال) در بین 31 استان کشور رتبه برتر را کسب نموده است.
شایان ذکر است میانگین کشوری جذب اعتبارات خط شماره 3 مکانیزاسیون در حدود 12 درصد می باشد.
لازم به ذکر است سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در سال گذشته نیز با جذب 112 درصد از اعتبارات مکانیزاسیون، مقام برتر کشوری را کسب کرده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن