تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820779004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکره با آمریکا را ممنوع می دانیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان خمین: مذاکره با آمریکا را ممنوع می دانیم امام جمعه شهرستان خمین گفت: دولت و مجلس باید به فرمایشات رهبری توجه کنند و ما نیز به عنوان سرباز رهبری به فرموده ایشان مذاکره با آمریکا را ممنوع می دانیم.
۱۳۹۴ شنبه ۱۸ مهر ساعت 10:40

خبرگزاری پانا+مذاکره با آمریکا را ممنوع می دانیم

  به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خمین اظهار داشت: اگر بخواهیم به بحث هسته‌ای بپردازیم باید بگوییم که ایران داوطلبانه پروتکل الحاقی را پذیرفت تا آنها نیز تحریم های ظالمانه اقتصادی را لغو کنند و هیچ اهمالی در برابر تعهدات پذیرفته شده از سوی طرف مقابل قابل قبول نیست. وی افزود: اعتماد سازی جریانی دو طرفه است ولی آنها نه تنها اعتماد سازی نکردند بلکه گفتند ایران باید گام‌های بلندتری بردارد همچنین ایران را تهدید نظامی کردند و در تیم مذاکره کننده سربازان هوشمند کشور از قصد زیاده خواهی و نفوذ آمریکا به کشور آگاه هستند. امام جمعه شهرستان خمین بیان کرد: توافق برجام به صورت مستدل، علمی و با بهره مندی از نظرات کارشناسان، حقوقدانان و دانشمندان، مخالفان و موافقان با مطالعه عمیق بر نقاط ضعف آن دنبال می شود و کمیسیون مجلس باید با حساسیت این قضیه را پی بگیرد. حجت الاسلام سید علی حسینی اظهار داشت: باید در برابر دشمن سرسختانه بایستیم چرا که هر ملتی که با متجاوز ستمگر کنار آمده به ذلت کشیده شده و آمریکا هم یک دشمن جنایتکار است باید طبق تاکیدات قرآن کریم با دشمنان برخورد کنیم. وی اضافه کرد: برخورد قوی با ظالمان و ستمکاران به صراحت در قرآن کریم دستور داده شده است و ائمه معصومین(ع) نیز به پیروی از کلام وحی همواره در برخورد با ستمکاران و کافران برخورد جدی داشته اند. امام جمعه خمین ابراز داشت: توافق برجام به صورت مستدل، علمی و با بهره مندی از نظرات کارشناسان، حقوقدانان و دانشمندان، مخالفان و موافقان با مطالعه عمیق بر نقاط ضعف و قوت دنبال می‌شود و کمیسیون مجلس باید با حساسیت این قضیه را پی بگیرد. حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: ائتلاف کشورهای سوریه، عراق، روسیه و ایران با درایت مسئولین کشور برای سرنگونی گروه تروریستی داعش که دست پرورده آمریکا و کشورهای غرب است انجام شده و به زودی شاهد نابودی این گروه تروریستی جنایتکار هستیم. وی اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: انبیاء الهی، ائمه معصومین (ع) و مومنان همواره برای اجرای آن اهتمام ویژه ای از ابتدای تاریخ تاکنون داشته اند. امام جمعه خمین به فرا رسیدن ماه محرم اشاره نمود و افزود: هیات‌های مذهبی باید ضمن برگزاری آئین‌های عزاداری باشکوه، به رعایت موازین شرعی توجه کنند. محور های دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته اشاره به روز خانواده، شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی و تکریم بازنشستگان بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن