تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820809734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نارضایتی رهبر کره شمالی از کار خواهرش


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
رهبر کره شمالی نارضایتی رهبر کره شمالی از کار خواهرش

مسائل داخلی کره شمالی؛
نارضایتی رهبر کره شمالی از کار خواهرش
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی پس از رخ دادن تعدادی از حوادث ناگوار خواهر کوچک خود را از شرکت در کار تامین امنیتش برکنار کرد.



به گزارش جام نیوز، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی پس از رخ دادن تعدادی از حوادث ناگوار خواهر کوچک خود را از شرکت در کار تامین امنیتش برکنار کرد.   به گزارش اسپوتنیک، روزنامه "چوسان ایلبو" چاپ کره جنوبی نوشت: کیم جونگ اون سرازیر شدن انبوه تماشاگران به سوی وی در جریان جشنواره جوانان را از جمله چنین حوادثی نامید. در آن زمان جوانان، رهبر کره شمالی را احاطه کردند و فقط وقتی که محافظان برای کیم جونگ اون راه عبور ایجاد کردند، وی توانست خود را آزاد کند.
در یک حادثه دیگر هنگام بازدید رهبر کره شمالی از یک تعاونی کشاورزی کم مانده بود که یکی از اعضای ارکستر استقبال کننده با گیتار به وی ضربه وارد کند.
به گزارش خبرگزاری "تاس"، کیم یو جونگ، خواهر کوچک رهبر کره شمالی در سال 2013 به ریاست اداره تشریفات حزب حاکم کارگر این کشور منصوب گردیده و همچنین نزدیک ترین مشاور سیاسی برادرش شد.   مراقبت بر ظاهر کیم جونگ اون و تامین امنیت وی از جمله وظایف خواهرش بوده است. از جمله سبک آرایش مو و طرح لباس رهبر کره شمالی را خواهر کوچکش ابداع کرده است.    




۱۸/۰۷/۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن