تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820757485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا آموزش مخالفان سوری را متوقف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی نوشت دولت این کشور برنامه آموزش مخالفان سوری را متوقف کرده است.
به گفته مقامات دولتی آمریکا، در پی شکست های پی در پی برای شکست گروه داعش، مقامات این کشور به برنامه 500 ملیون دلاری پنتاگون برای آموزش و تسلیح معارضان سوری، پایان داده اند.
قرار بود مقامات پنتاگون توقف آموزش معارضان سوری را امروز جمعه همزمان با سفر اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا، به لندن اعلام کنند.
پرچم داعش، نماد تکفیری های معاصر
خبرگزاری فرانسه در گزارشی درباره پرچم داعش می نویسد: پرچم سیاه گروه داعش چه بر فراز ویرانه های متصرفاتی در عراق یا سوریه به اهتزاز درآمده باشد یا در پس زمینه فیلمی انزجارآور از یک اعدام قرار گرفته باشد، در حال حاضر به مشخصه جهانی تکفیری های معاصر تبدیل شده است.
در این گزارش آمده است:" کارشناسان می گویند که داعش در کنار فیلم های تبلیغاتی هالیوودی اش، از نشانه های یوم الحساب و نماد های اسلامی استفاده کرده است تا نمادی نیرومندتر از القاعده بسازد."
ویلیام مک کنتس ، نویسنده کتاب "آخرالزمان داعش" به خبرگزاری فرانسه گفت: ... [ مشاهده متن کامل خبر در جام جم آنلاین ]
آمریکا آموزش مخالفان سوری را متوقف کرد






جمعه ، ۱۷مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن