تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814732352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوجوان داعشی: اوباما! گردنت را می‌زنم + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



نوجوان داعشی: اوباما! گردنت را می‌زنم + تصاویر
روز نو : پسر 10 ساله داعشی درحالیکه یک راکت انداز در دست دارد، فیلمی تهدیدآمیز علیه "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، منتشر کرد. او در این پیغام ویدیویی از رئیس جمهور آمریکا با عبارت "سگ رم" به معنی "خدمتگذار واتیکان" یاد می‌کند. 
نوجوان داعشی: اوباما! گردنت را می‌زنم+ فیلم وعکس

داعشی نوجوان مانند دیگر هم‌کیشان خود هنگام صحبت یکی از انگشتانش را رو به آسمان گرفته است و در بخشی از سخنانش می‌گوید: اگر اوباما تصور می‌کند با اعزام سربازانش به سوریه و عراق می‌تواند سرزمین تحت فرمانروایی داعش را تصرف کند، سخت در اشتباه است. از خواب غفلت بیدار شوید و قبل از آنکه سر را از بدنتان جدا کنیم، جزای کفر خود را بپردازید. فیلم تهدیدآمیز مذکور با نشان دادن یک قایق موتوری بر روی آب به اتمام می‌رسد. ممکن است نشان دادن این قایق موتوری به گسترش حملات تروریستی داعش در اقیانوس اطلس و یا مسیرهای آبی حرکت پناهجویان اشاره داشته باشد. 
نوجوان داعشی: اوباما! گردنت را می‌زنم+ فیلم وعکس

 
نوجوان داعشی: اوباما! گردنت را می‌زنم+ فیلم وعکس
نیروهای ائتلاف آمریکایی در حملات روز یکشنبه علیه مواضع داعش در سوریه، 16 تروریست را از پای درآورد. جنگنده‌های روسی نیز حملات شدیدی را علیه این گروه تروریستی در سوریه آغاز کرده و در مدت کوتاهی ضربات سنگینی بر داعش وارد کرده‌اند.





تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن