تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820614513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون گودرزی مهمان جام شائبه دار زیبایی اندام در کیش |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معاون گودرزی مهمان جام شائبه دار زیبایی اندام در کیش
کد خبر: ۵۳۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷ - 08 October 2015


 رده‌بندی نخستین روز رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام جام الماس با حضور رییس فدراسیون جهانی و معاونان وزیر ورزش و جوانان اعلام شد. به گزارش تابناک ورزشی، به رغم شائبه هایی که از سوی برخی خبرگزاری های رسمی درباره نامگذاری این مسابقات به اسم یکی از صهیونیست های معروف مطرح شده بود، در مراسم اهدای جوایز برترین‌ها رافائل سانتونجا، رییس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام، ناصر پورعلی‌فرد رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، غلامرضا شعبانی بهار، معاون وزیر ورزش و رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام حضور داشتند.
در رده بادی کلاسیک 168 سانتی‌متر مردان آرمان رضوانی در رده نخست قرار گرفت. سعید عسگری دوم شد و رضا سفرکار هم در جایگاه سوم قرار گرفت.
در رده بادی کلاسیک 171 سانتی‌متر مردان مهدی ارزشمند جایگاه نخست را به دست آورد، محمد قربانعلی زاده در جایگاه دوم ایستاد و محمدرضا آزاد زاراتی در جایگاه سوم قرار گرفت.
در رده بادی کلاسیک 175 سانتی‌متر مردان سجاد حیدری چغانی رتبه نخست را به دست آورد. حمیدرضا کامران مشهدی در جایگاه دوم قرار گرفت و موسی مطهری رتبه سوم را به دست آورد.
در رده بادی کلاسیک 180 سانتی‌متر مردان حسین هادیان در جایگاه نخست قرار گرفت، صادق گرامی در جایگاه دوم ایستاد و علی شمس قمر رتبه سوم را به دست آورد.
در رده بادی کلاسیک بالای 180 سانتی‌متر مردان سید رضا حسینی در جایگاه نخست قرار گرفت، وحید نظری جایگاه دوم را به دست آورد و کیوان رضاپور در جایگاه سوم ایستاد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن