تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816457115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يک جراحي زنده روي جنين انجام مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۲۲ب.ظ)
در دوازدهمين کنگره بين المللي زنان و مامايي؛ يک جراحي زنده روي جنين انجام مي شود موج - دبير علمي دوازدهمين کنگره بين المللي زنان و مامايي ايران از انجام جراحي زنده روي جنين در دوازدهمين کنگره زنان و مامايي خبرداد.
به گزارش خبرنگار موج، دکترشهلا چايچيان در افتتاحيه دوازدهمين کنگره بين المللي زنان و مامايي گفت: آخرين دستاوردهاي مربوط به بيماري هاي زنان از امروز پنجشنبه 16 مهر به مدت چهار روز با حضور متخصصان خارجي و داخلي در اين کنگره ارايه خواهد شد.
وي ادامه داد: اين کنگره از 22 سال گذشته با همت انجمن زنان و مامايي ايران به صورت دو سالانه برگزار مي شود و در اين کنگره آخرين روش هاي پيشگيري و تشخيص بيماري زنان، ايمني زايمان، ايمني روش هاي جراحي زنان، روش هاي جديد ژنتيک براي تشخيص و درمان بيماري ها ، روش هاي جديد جراحي کم تهاجمي ، روش جراحي رباتيک و تشخيص بيماري هاي جنين ارايه مي شود .
وي بيان کرد: در اين دوره بيماري هاي زنان مانند پليپ هاي رحمي، آندومتريوز، سرطان هاي زنان، بيماري هاي سينه، اختلالاتي که موجب نازايي مي شود و همچنين روش هاي تصويربرداري در بارداري و جراحي نوزادان مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
وي بيان کرد: چند سالي است که در کنگره هاي علمي روش هاي جديد جراحي هاي کم تهاجمي در بيماري هاي زنان بررسي مي شود؛ در اين کنگره نيز تازه ترين دستاوردها در زمينه جراحي هاي کم تهاجمي و لاپاراسکوپي زنان ارايه خواهد شد.
چايچيان با اشاره به اينکه بالابردن سطح تحقيقات هدف برگزاري اين کنگره است افزود: 700 مقاله به دبيرخانه اين کنگره ارسال شد است که از اين تعداد 30 مقاله علمي ازسوي اساتيد و 50 مقاله از سوي متخصصان در رشته هاي مختلف به صورت سخنراني و 307 مقاله به صورت پوستر ارايه مي شود. وي ادامه داد: در مقايسه دوازدهمين کنگره با دوره نخست آن مي توان متوجه شد که سطح کارآزمايي باليني که بهترين سطح تحقيقات است چقدر بالا رفته و خوشبختانه سطح مقالات بهتر شده است.
چايچيان يادآور شد : يکي از مهمترين برنامه هاي پيش بيني شده در اين کنگره انجام جراحي زنده روي جنين است، جراحي روي جنين يک عمل بسيار ظريف و طاقت فرسا است و بايد حتما در زمان خاصي انجام شود.
وي گفت: تدابيري درنظر گرفته شده که اگر در طول برگزاري اين کنگره مورد جراحي پيش آمد، اين جراحي توسط يکي از پزشکان صاحب نام خارج از کشور به صورت زنده براي حاضرين نمايش داده مي شود. وي اظهارکرد: بيماري هاي خاصي وجود دارند که اگر در زمان پرورش جنين در داخل شکم مادر درمان شوند، در آينده جلوي عوارض بسيار آن گرفته مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن