تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820780078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید دوباره مرکل بر مخالفتش با عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تاکید دوباره مرکل بر مخالفتش با عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا


آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان حمایت از آنکارا را برای مقابله با موج آوارگان ضروری توصیف اما اعلام کرد این موضوع سبب نمی شود موضع خود را در مخالفت با عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا تغییر دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسای شبکه خبر،  صدر اعظم آلمان در گفتگویی تلویزیونی گفت: " من همواره با عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا مخالفت کرده ام و رجب طیب اردوغان ( رئیس جمهور ترکیه ) این موضوع را می داند. موضع من عوض نشده است ."
آنگلا مرکل از سال ها قبل با عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا مخالف است اما بعد از روی کار آمدن در سال 2005 اعلام کرد با « شراکت ویژه » نه عضویت کامل موافق است.
روند عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا از سال ها قبل به بن بست رسیده است. ترکیه فقط به عضویت کامل فکر می کند و اروپایی ها از عملکرد بیش از پیش مستبدانه اردوغان نگران هستند.
رئیس جمهور ترکیه روز دوشنبه به بروکسل سفر کرد و در آنجا مقامات اروپایی یک طرح اقدام را به او پیشنهاد کردند که زمینه را برای اختصاص منابع مالی بیشتر برای آوارگان سوری و عراقی مستقر در ترکیه فراهم می کند.
 


پنج شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن