تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814723715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير کل جديد استاندارد استان قم معارفه شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۵۰ب.ظ)
مدير کل جديد استاندارد استان قم معارفه شد موج - قم - مدير کل جديد استاندارد قم، در مراسمي با حضور رئيس سازمان ملي استاندارد ايران معارفه شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، در اين مراسم که در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد استان قم برگزارشد، محمد رضا واعظي، مديرکل سابق استاندارد استان قم، توديع و منصور فرزانه به عنوان مديرکل جديد استاندارد قم معرفي شد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان قم در اين مراسم، با اشاره به پنج برنامه قبلي توسعه کشور گفت: ما در بحث توليد، کيفيت و صادرات با فراز و فرودهاي فراواني همراه بوده ايم.
سيد حسن رضوي افزود: بايد در تدوين برنامه ششم و با توجه به شرايط اقتصادي کشور به مباحث مهمي همچون منابع و سرمايه، انتقال دانش و فناوري و بحث بازارهاي داخلي و خارجي توجه زيادي شود.
وي گفت: توليد استاندارد بايد محور اساسي کار ما در توليد باشد تا بتوانيم در بازاريابي و افزايش صادرات بيش از پيش موفق باشيم.
رضوي افزود: براي رونق اقتصادي و افزايش صادرات بايد کالاهايي با کيفيت خوب و عالي توليد کنيم تا بتوانيم در اهدافمان در صادرات کالا دست يابيم.
مديرکل جديد استاندارد قم نيز در اين مراسم گفت: برنامه هاي اين اداره کل را با تکيه بر تجربيات و خلاقيت و اهتمام همکاران خود و به تدريج به اجرا مي گذاريم.
منصور فرزانه، رويکردهاي برنامه هاي اداره کل استاندارد قم را شامل تشکيل اتاق فکر استاندارد، استفاده از ظرفيت پايش و کانون هاي نظارت مردمي و توسعه فعاليت هاي علمي در حوزه استاندارد با توجه به ظرفيت هاي بالاي مراکز علمي قم عنوان کرد.
فريدون بلغاري مديرکل هماهنگي هاي امور استان هاي سازمان ملي استاندارد ايران نيز در اين مراسم در سخنان کوتاهي از خدمات واعظي مديرکل سابق استاندارد قم قدرداني و براي مديرکل جديد استاندارد قم آرزوي توفيق کرد.
نيره پيروز بخت رييس سازمان ملي استاندارد ايران و احمد اميرآبادي نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي از ديگر سخنرانان اين مراسم بودند.
در پايان اين مراسم، تعدادي از واحدهاي توليدي نمونه استان قم و جمعي از مديران کنترل کيفيت اين واحدها با اهداي لوح تقديري، تجليل به عمل آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن