تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815551867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمرکز بر آموزش‌هاي نياز محور از برنامه‌هاي اچ.اس.يي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۲۸ب.ظ)
تمرکز بر آموزش‌هاي نياز محور از برنامه‌هاي اچ.اس.يي است موج - معاون مدير کل اچ.اس.يي وزارت نفت با تأکيد بر اهميت و حساسيت اچ.اس.يي در بخش‌هاي مختلف آن (ايمني، بهداشت و محيط زيست) گفت: تمرکز ويژه بر آموزش‌هاي نياز محور، از برنامه‌هاي راهبردي و مهم اچ.اس.يي وزارت نفت است.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون مدير کل اچ.اس.يي وزارت نفت با تأکيد بر اهميت و حساسيت اچ.اس.يي در بخش‌هاي مختلف آن (ايمني، بهداشت و محيط زيست) افزود: در اين سياست راهبردي، هدف اين است که برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي افراد براساس حرفه و مأموريت شغلي آن‌ها انجام شود و لازم نيست همه آموزش‌ها فرا گرفته شود
جعفرزاده افزود: روزآمد کردن و يکپارچه‌سازي دستورالعمل‌هاي اچ.اس.يي، ديگر موردي است که به عنوان يک برنامه راهبردي در دستور کار قرار دارد.
بازنگري مهندسي دوباره سازمان اچ.اس.يي صنعت نفت در سطوح مختلف آن با رويکرد تقويت اچ.اس.يي واحدهاي عملياتي، از ديگر برنامه‌هاي راهبردي است که معاون مدير کل اچ.اس.يي وزارت نفت بر آن تأکيد کرد.
وي به بخشنامه اخير وزارت نفت در حوزه اچ.س.يي نيز اشاره و تصريح کرد: در اين بخشنامه که در ۱۰ بند تدوين و تنظيم شده، لايه‌هاي مختلف اين حوزه (اچ.اس.يي) مورد توجه قرار گرفته است.
به گفته جعفرزاده، توجه و تمرکز ويژه روي حوادث آسيب رسان به تأسيسات صنعت نفت که توليد را با مشکل مواجه مي‌کند، يکي از مفاد ده‌گانه بخشنامه صادر شده در حوزه اچ.اس.يي است.
وي هدف از اين بند بخشنامه را جلوگيري از کاهش حوادث در صنعت نفت عنوان کرد.
معاون مدير کل اچ.اس.يي وزارت نفت، تصريح کرد: در اين بخشنامه، همچنين بر استقرار سيستم‌هاي مديريتي کنترل حوادث و مخاطره تأکيد شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن