تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813422784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ريشه‌کني بي‌سوادي نيازمند بسيج و مشاركت همگاني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۹:۵۸ق.ظ)
استاندار قم: ريشه‌کني بي‌سوادي نيازمند بسيج و مشاركت همگاني است موج - قم - استاندار قم با اشاره به اهميت تلاش و برنامه ريزي براي ريشه كني بيسوادي در قم گفت: تحقق اين امر در گرو بسيج و مشاركت همگاني است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، استاندار قم در دومين جلسه شوراي پشتيباني سوادآموزي استان که در سالن امام جواد (ع) استانداري برگزار شد، گفت: موضوع مبارزه با بي‌سوادي در استان بايد به جد پيگيري شود.
وي ريشه كني بيسوادي را وظيفه اي همگاني عنوان كرد وگفت: همه نهادها و دستگاه هاي اجرايي استان در برابر اين مسأله مهم اجتماعي مسوول هستند.
سيد مهدي صادقي افزود: وظيفه همه دستگا‌ه‌ها‌ي اجرايي استان است تا نسبت به ريشه‌کني بي‌سوادي در استان اقدامات عملي مناسب را انجام دهند.
وي با‌سوادي را يکي از معيارها و شاخص‌هاي مهم پيشرفت و توسعه در دنياي امروزي عنوان كرد و گفت: به همين علت بايد به اين موضوع نگاه ملي داشته و با کار و تلاش زمينه ارتقاي سطح دانش و معلومات افراد جامعه را فراهم آورد.
صادقي همچنين با اشاره به موضوع مهم اشتغال افراد تحصيل كرده در استان گفت: با جذب نيروهاي تحصيل‌کرده فاقد شغل، مي توان علاوه بر اشتغالزايي، امكان با‌سواد شدن افراد بيسواد را نيز مهيا کرد.
استاندار قم با تاكيد بر ضرورت بسيج عمومي براي ريشه كني پديده بيسوادي تصريح کرد: تحقق اين امر با مشارکت همگاني در قم به نتيجه خواهد رسيد و اگر از امروز کار با جديت پيگيري شود در پايان سال شاهد توفيقات خوبي در كاهش چشمگير آمار بيسوادي در استان خواهيم بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن