تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820644167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت ارتقاء سطح علمی وآموزش مدیران وکارشناسان روابط عمومی استان البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی: ضرورت ارتقاء سطح علمی وآموزش مدیران وکارشناسان روابط عمومی استان البرز رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی کشور،بر مشارکت و حمایت های انجمن متخصصان روابط عمومی ایران از توسعه فعالیت های آموزشی و تعاملات ارتباطی مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان البرز تاکید کرد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۴ مهر ساعت 20:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگارپانادراستان البرز، مهدی باقریاندرحاشیه بازدیداز اداره کل روابط عمومی استانداری البرز و دیدارباقبادنعمتی؛ بر مشارکت و حمایت های انجمن متخصصان روابط عمومی ایران از توسعه فعالیت های آموزشی و تعاملات ارتباطی مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان البرز تاکید کرد.

وی بامثبت ارزیابی کردن پیشینه مطلوب فعالیت های ارتباطی در کلانشهر البرز، گفت: برگزاری جشنواره روابط عمومی های برتر استان البرز با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی در سنوات گذشته، نشان دهنده همت، پشتکار و برنامه ریزی موثر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان است.
وی بااشاره به نگرش مثبت استاندار و مدیرکل روابط عمومی به اهمیت جایگاه روابط عمومی در تحولات سازمانی و اجتماعی، افزود: نقش روابط‌ عمومی‌ها در بازآفرینی فعالیت های ارتباطی مبتنی بر فناوری های روز، بسیار حایز اهمیت است و در استان البرز در دوره جدید، فرصت‌های زیاد و مناسبی برای ارتقاء و پیشرفتِ مهارت های ارتباطی و روابط عمومی مدیران و کارشناسان استان فراهم شده است.
دبیرکل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران همچنین با دعوت از مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان البرز به منظور شرکت در همایش های روابط عمومی بویژه دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، گفت: مجاورت استان البرز با کلانشهر تهران فرصت مناسبی را برای بهره برداری از کنفرانس ها و همایش های مرتبط با روابط عمومی فراهم نموده است و این مهم به لحاط علمی و اقتصادی می تواند بسیار اثرگذار باشد.
باقریان با اعلام آمادگی در مشارکت و برگزاری برنامه ها و دوره های آموزشی در استان البرز اظهار داشت:6دی ماه،دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار می شود و دبیرخانه کنفرانس تسهیلات ویژه ای را به منظور حضور گسترده مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان البرز درنظر گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن