تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821080019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالن ۴۵۰۰ نفري ۵۳ درصد پيشرفت فيزيکي داشته


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۹:۳۱ب.ظ)
مديرکل ورزش و جوانان استان قم: سالن ۴۵۰۰ نفري ۵۳ درصد پيشرفت فيزيکي داشته موج -قم- مديرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: سالن ۴۵۰۰نفره ۵۳ درصد پيشرفت فيزيکي دارد اما اين پروژه قطعا امسال به پايان نمي‌رسد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مديرکل ورزش و جوانان استان قم در نشستي خبري به مناسبت فرا رسيدن هفته تربيت بدني، با اشاره به برنامه‌هاي اداره کل ورزش و جوانان استان قم در اين ايام، اظهار داشت: برنامه‌هاي مختلفي براي هفته تربيت بدني در اين استان در نظر گرفته شده است.
وي با بيان اينکه مراسم تجليل از پيشکسوتان ورزش اين استان است، کمي زود‌تر از آغاز هفته تربيت بدني برگزار خواهد شد، گفت: برنامه تجليل از پيشکسوتان ورزش استان قم، روز پنج شنبه هفته جاري در فرهنگسراي جوان شهر قم و با حضور مسئولين استاني و ورزشکاران برگزار مي‌شود.
حسن عابدي در ادامه به نامگذاري‌هاي انجام شده براي ايام هفته تربيت بدني، گفت: روز دوشنبه ۲۰ مهر به عنوان روز ورزش جانبازان و معلولين، ۲۱ مهر روز ورزش کارگري، کارمندي و دانشجويي، ۲۲ مهر روز ورزش قهرمانان و نام آوران، ۲۳ مهر روز ورزش بسيج، نيروهاي مسلح و ايثار گران، ۲۴ مهر روز ورزش همگاني، بانوان و سلامت خانواده، ۲۵ مهر روز ورزش دانشگاه، حوزه و سازمان‌هاي مردم نهاد و روز ۲۶ مهر روز پاياني اين هفته و روز ورزش و فرهنگ عاشورايي نام گرفته است.
وي در ادامه با اشاره به عملکرد اداره کل ورزش و جوانان قم در يکي دوسال اخير، گفت: احياي کارگروه تخصصي ورزش، تشکيل ستاد بازي‌هاي آسيايي و المپيک با چشم اندازه ۸ ساله به منظور حمايت از رشته‌هاي ورزشي داراي ظرفيت حضور در بازي‌هاي آسيايي و المپيک، ايجاد کميته بررسي و ارزشيابي عملکرد هيئت‌هاي ورزشي، برگزاري ۱۵ مجمع انتخاباتي، توزيع اعتبارات بر اساس برنامه اعلامي هيئت‌ها و رشد ۴ برابري، تزريق ۳۰۰ ميليون تومان اعتبار در ۶ ماه اول سال ۹۴، گسترش پايگاه‌هاي ورزشي صبح گاهي و عصرگاهي با اعتبار ۵۰ ميليون توماني بخشي از آمار عملکرد ورزش قم است.
وي افزود: تشکيل نخستين شوراي ورزش همگاني قم در استانداري قم و با حضور دستگاه‌هاي مرتبط،، برگزاري همايش ورزش همگاني جانبازان و معلولان نيز به مناسبت هفته پارالمپيک در سالن شهيد رضاييان، کوهپيمايي عمومي کارکنان دولت در قله برف انبار و ورزش صبحگاهي ويژه کارکنان دولت بانوان در بوستان نرگس، تجليل از خانواده ۲۶ شهيد و ايثارگر ورزشکار و مراسم غباروبي از گلزار شهدا از جمله برنامه‌هاي هفته تربيت بدني است.
عابدي اضافه کرد: ۲ مدال آسيايي اينچئون، مرد سال فوتسال آسيا، ۷ مدال طلا از جهاني، ۱۵ مدال از قهرماني آسيا، کسب ۶۳ مدال از رويدادهاي بين المللي، ۲۵ مقام تيمي کشور در بخش مردان و ۱۰ مقام در بخش بانوان، حضور ۵۵ تيم در بخش مردان و ۱۶ تيم در بانوان در ليگ باشگاه‌هاي کشور، صعود ۳ تيم به ليگ بر‌تر در هندبال، تنيس و فوتبال از موفقيت‌هاي ورزش قم بوده است.
وي گفت: سرانه ورزشي قم به ۴۱ سانتي متر رسيده است و در بخش‌هاي تابعه نيز ۳ پروژه ورزشي در قمرود، باقرآباد و لنگرود به بهره برداري رسيده است و ۵ مورد خانه روستايي نيز با تجهيز امکانات ورزشي فعال شدند.
عابدي اظهار داشت: ۱۲۰۰ متر مربع زمين ورزشي در مجموعه هفتم تير خلع يد شد و در اختيار اداره کل ورزش و جوانان قم قرار گرفت و اجرت المثل ايام تصرف آن نيز بايد به حساب خزانه پرداخت شود.
وي در ادامه با بيان اينکه رفع مشکلات باشگاه‌هاي ورزشي در زمينه عوارض و ماليات و ارزش افزوده در دستور کار قرار گرفت و مشکلات باشگاه‌ها رصد شد، گفت: بخشي از کار‌ها در اين زمينه پيش رفته است و براي حل اين مشکلات آمادگي داريم و هر جا که لازم به مکاتبه و مذاکره بوده اين کار را انجام داده‌ايم.
عابدي خاطرنشان کرد: تامين هزينه‌هاي سالن ۴۵۰۰ نفري واقع در پرديسان بر عهده شرکت توسعه و تجهيز اماکن ورزشي وابسته به وزارت ورزش و جوانان است و سال گذشته هم در جلساتي که داشتيم بر اتمام اين پروژه تاکيد کرديم اما مشکلات مالي وجود دارد و قرار است اعتبار ويژه‌اي امسال براي آن در نظر گرفته شود ۵۳ درصد پيشرفت فيزيکي دارد اما اين پروژه قطعا امسال به پايان نمي‌رسد.
مدير کل ورزش و جوانان استان قم، از کسب رتبه بر‌تر در زمينه حقوق شهروندي و عفاف و حجاب اين اداره کل در بين ادارات سراسر کشور خبر داد و گفت: در شوراي پژوهش و فناوري وزارت ورزش در سال ۹۳، کسب عنوان استان بر‌تر در حوزه ازدواج و خانواده و عنوان بر‌تر در بخش فرهنگي و تربيتي، کسب افتخارات عديده ورزشي در به دست آوردن مدال‌هاي رنگارنگ از موفقيت‌هاي ورزش قم است و شاخص‌هاي ورزشي قم از ۳ درصد تا ۴۷۰ درصد رشد داشته است.
عابدي گفت: ميزباني مسابقات کشتي فرنگي و آزاد نوجوانان يادگار امام در قم در دستور کار است و در ايام دهه مبارک فجر نيز نخستين المپياد ورزشي آينده سازان در ۲۴ رشته براي مردان و ۱۴ رشته براي زنان برگزار مي‌شود و اعتباري ۵۰ ميليون توماني براي آن در نظر گرفته شده است.
مدير کل ورزش و جوانان استان قم، گفت: مسابقات ورزشي ويژه زوج‌هاي جوان در فرهنگسراي جوان، به صدا درآمدن زنگ ورزش مدارس با همکاري آموزش و پرورش، برگزاري ورزش صبحگاهي کارکنان دولت با حضور استاندار قم، برگزاري کارگاه تخصصي روان‌شناسي ورزش و افتتاح جشنواره قرآني ورزشکاران و تقدير از برترين‌هاي ورزشي در زمينه فرهنگي از ديگر برنامه‌هاي اداره کل ورزش قم در هفته تربيت بدني و ورزش است.
وي افزود: برگزاري مسابقات متنوع ورزشي مردان و زنان در ۴۰ رشته ورزشي و نيز برگزاري اين مسابقات در ۲۰ رشته ورزشي در بخش‌ها و روستا‌ها و تجهيز ۲ مکان ورزشي به کتابخانه باز نيز ساير برنامه‌ها را تشکيل مي‌دهند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن