تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820256371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد پليس فتا با متخلفان انتخاباتي نظام‌مهندسي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۴۷ب.ظ)
استاندار قزوين خواستار شد: برخورد پليس فتا با متخلفان انتخاباتي نظام‌مهندسي موج - استاندار قزوين از معاون سياسي-امنيتي خود خواست تا ضمن رصد فضاي انتخاباتي و تبليغاتي از طريق پليس فتا با متخلفان انتخاباتي به شدت برخورد شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از اداره کل راه و شهرسازي استان قزوين، مرتضي روزبه در جلسه‌اي که درباره انتخابات اعضاي هيات مديره سازمان نظام‌مهندسي ساختمان قزوين برگزار شد، با اشاره به تخصصي بودن اين انتخابات عنوان کرد: جامعه‌اي که امکان حضور در اين انتخابات را دارد محدود است، بهتر است کانديداها فضاي تبليغاتي را براي ارائه برنامه‌ها و اهداف خود هدفمند کرده و از تبليغات گسترده در سطح شهر پرهيز کنند.
استاندار در اين جلسه با تاکيد بر رعايت اخلاق حرفه‌اي در انتخابات افزود: لازم است همه حوزه‌هاي تبليغاتي به‌ويژه فضاي مجازي رصد شده و هرگونه رفتار نادرست تبليغاتي و انتخاباتي، توسط پليس فتا مورد پيگرد قانوني قرار گرفته و به شدت برخورد شود.
روزبه گفت: اسامي و اطلاعات اعضاي سازمان نظام‌مهندسي براي تبليغات بايستي به صورت يکسان توسط سازمان نظام‌مهندسي در اختيار همه کانديداها قرار گرفته تا فرايند برگزاري به گونه‌اي باشد که هيچ يک از کانديداها احساس نکنند حقي از ايشان ضايع شده است.
استاندار قزوين با اشاره به اين که شرکت‌کنندگان در اين انتخابات اقشار متخصص و اثرگذاري در سطح جامعه هستند، خاطرنشان کرد: اميدواريم با عملکرد مناسب دستگاه‌هاي برگزار کننده و همچنين ارائه برنامه و اهداف مناسب و کاربردي فارغ از هر نتيجه‌اي شاهد مشارکت حداکثري و حضور پر شور جامعه مهندسي در اين انتخابات باشيم.
در اين جلسه که در خصوص ششمين دوره انتخابات اعضاي هيات مديره سازمان نظام‌مهندسي ساختمان برگزار شده بود، علاوه بر مرتضي روزبه استاندار قزوين، منوچهر حبيبي معاون عمراني استاندار، ايوب رحيمي، معاون سياسي-امنيتي استاندار، حامد ماني فر، مدير کل راه و شهرسازي و رئيس دستگاه نظارت و همچنين اعضاي دستگاه نظارت و هيات اجرايي انتخابات حضور داشتند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن