تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815543264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به نام هادی نورزی، به کام دیگران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وقتی از آب مرگ کاپیتان کَره می گیرند/ به نام هادی نورزی، به کام دیگران هادی نورزوی دیگر در روستاهای شمال قدم نخواهد زد، او رفت و با رفتنش سودی مالی را روانه حساب هایی کرد که پر از پول هستند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۴ مهر ساعت 09:35

خبرگزاری پانا+هادی نوروزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، همانطور که پیش بینی می شد عادل فردوسی پور در برنامه شب گذشته 90 اقدام به طرح سوال برای نظرسنجی نکرد و از تماشاگرانش خواست تا به احترام هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس که هفته گذشته به علت سکته قلبی در گذشت عدد 24 را به سامانه پیامکی این برنامه ارسال کنند. در نهایت با پایان برنامه بیش از 3 میلیون پیامک به برنامه برای همدردی با خانواده نوروزی ارسال شد. هر چند چیزی که واضح و آشکار است تلاش عادل فردوسی پور برای حرکتی در جهت تسکین حداقلی خانواده کاپیتان پرسپولیس به شمار می رود اما سوال آنجاست که سود این همدردی به جیب چه چه سازمان هایی واریز می شود، آیا مهر این همدری بر دل خانواده نوروزی خواهد نشست؟ صدا و سیما و مخابرات عادت دیرینه ای به " کره گرفتن از آب " پیدا کرده اند، اگر بحث همدردی با خانواده نوروزی است این همدردی هم در مراسم خاکسپاری انجام شد و هم در مراسم ختم امروز برگزار خواهد شد اما سوال اینجاست که مسئولان صدا و سیما و مخابرات برای همدردی و حل مشکلی از مشکلاتی که در آینده گریبان خانواده نوروزی را خواهد گرفت نمی توانستند قدمی بردارند. اگر بنا را بر همدردی می گذاشتیم آیا صدا و سیما نمی توانست رقم حاصل از درآمد پخش آگهی های برنامه نود را به خانواده نوروزی اختصاص دهد؟ شنیده ایم که منزل مسکونی کاپیتان پرسپولیس استیجاری است و با اوضاع و احوالی که این تیم دارد بسیار بعید است که باشگاه توانایی پرداخت معوقات نوروزی را به زودی داشته باشد. و یا مخابرات محترم چه ضرری را می پذیرفت اگر هزینه اندک این پیامک ها به جای خزانه این شرکت به حساب کاپیتان پرسپولیس واریز می شد. سخن این نیست که خانواده نوروزی دست به سوی کسی دراز کرده اند و قطعا در آینده نیز چه همسر و چه پسر نوروزی چیزی جز حق هادی را از پرسپولیس و نفت نخواهد خواست اما وظیه انسانی در موقعیتی که همه می دانند اوضاع مالی پرسپولیس اسفناک است امری دیگر را حکم می کرد. هر چند شاید این کمک از سوی این خانواده پذیرفته نمی شد اما به هر صورت در چنین شرایطی چنین کمکی به خانواده نوروزی قطعا حرکتی جاوادن محسوب می شد اما برنامه نود به نام هادی نوروزی روی آنتن رفت اما به کام بخش درآمدهای صدا و سیما و مخابرات شد. درگذشت ناگهانی هادی نوروزی همانقدر که حزن و اندوه را در دل فوتبالی ها آورد و اشک های زیادی را سرازیر کرد توانست درآمدی را برای این سازمان ها و ورزشگاه آزادی فراهم کند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن