تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821271476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف سبز ، جشنواره ای برای تاکید بر حفظ گردشگری پایدار در گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مصرف سبز ، جشنواره ای برای تاکید بر حفظ گردشگری پایدار در گیلان جشنواره گردشگری، مصرف سبز، میان وعده های سالم گیلان، با حضور جمعی از مسوولان، فعالان گردشگری و مردم گشایش یافت.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۴ مهر ساعت 07:55

خبرگزاری پانا+مصرف سبز

به گزارش پانا از گیلان،دبیر جشنواره بیان کرد:هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج مصرف سبز و سلامت ، حفظ محیط زیست ، گردشگری و توسعه پایدار عنوان کرد.
توسعه پایدار گردشگری دارای دو جنبه حفاظت از محیط زیست ، منابع و میراث فرهنگی جوامع است؛ از این رو گردشگری پایدار باید با سیاست مشخص و مدونی به اجرا در آید تا بتواند حرکت امید بخشی را در توسعه همه جانبه فضاهای جغرافیایی تضمین کند.
نسیم طواف زاده افزود: فرهنگ غذایی گیلان به واسطه تنوع و سلامت جاذبه گردشگریست که خود به تنهایی قابلیت جذب گردشگری فرهنگی را داراست و بر همین اساس چاشنی ها، مزه ها و خوراکی های غیر غذایی گیلان با توجه به نحوه برآمدن آن می تواند مولفه ای در راستای مصرف سبز و توسعه پایدار گردشگری با تاکید بر حفظ محیط زیست باشد.
وی اظهار کرد: مناسبت برگزاری جشنواری یادشده پیوند هفته گردشگری و اجتماعی در استان است و این جشنواره با شعار هنر در خدمت محیط زیست و گردشگری به پایان می رسد.
طواف زاده ادامه داد: در این جشنواره به حرمت خانواده های داغدار فاجعه منا ، موسیقی برگزار نمی شود اما دیگر برنامه های فرهنگی در آن دایر است.
معاون میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان نیز در این زمینه اظهار کرد: همزمان با جشنواره میان وعده های غذایی گیلان مرکز صنایع دستی ایران و مکان برگزاری دایمی جشنواره های بومی محلی گیلان جانمایی می شود.
حمیدرضا آذرپور بیان کرد: مکان یادشده به مناسبت هفته گردشگری جانمایی شده و طی دو مرحله تا نوروز 95 در رشت افتتاح می شود.
وی اظهار کرد: برای مرحله نخست این طرح 30میلیارد ریال در نظر گرفته شده که شامل 30 غرفه از صنایع دستی و هنرهای سنتی استان های کشور است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن