تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804890898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش لحظه به لحظه برنامه نود ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش لحظه به لحظه برنامه نود
برنامه نود امشب با تصاویری از هادی نوروزی روی ترانه محمد علیزاده آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که پیش بینی می شد برنامه امشب نود حال و هوایی خاص خواهد داشت شروع این برنامه نیز با کلیپی از تصاویر مختلف هادی نوروزی همراه بود که روی ترانه ای از محمد علیزاده میکس شده بود. نودی ها امشب سوال پیامکی خود را نیز روی همین مساله قرار دادند و از بینندگان درخواست کردند عدد 24 را برای همدردی با خانواده نوروزی اس ام اس کنند.

این برنامه با پخش گزارشی درباره هادی نوروزی ادامه یافت.

پخش گزارش مراسم تشییع هادی نوروزی

بخش بعدی برنامه نود گزارشی از مراسم تشییع جنازه هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی بود که روز جمعه انجام شد. محمدحسین میثاقی گزارشگر برنامه نود با حضور در ورزشگاه آزادی با گفت و گو با حاضران و تماشاگران نظرات آنها را درباره کاپیتان فقید پرسپولیس برای همیشه ثبت کرد.

در بین افرادی که میثاقی با آنها گفت و گو کرد علیرضا امامی فر مربی سابق پرسپولیس بسیار دلنشین بود. او گفت: خانواده هادی با حضور او آرامش داشتند و حالا این آرامش از بین رفته است.

پایان بندی این گزارش هم پیشنهاد یک هوادار شهرستانی پرسپولیس مبنی بر تشویق نوروزی در دقیقه 24 هر یک از بازی های پرسپولیس تا انتهای فصل بود.

گزارشی از بابل و کپورچال

گزارش بعدی برنامه نود، سفر تیم این برنامه به بابل و کپورچال در روز خاکسپاری کاپیتان سابق پرسپولیس بود. در تصاویر اولیه تکان دهنده ترین قسمت مربط به لحظه ای بود که اعضای ارکستری که در ورزشگاه هفتم تیر مشغول به زدن مارش عزا بودند، منقلب شده و می گریستند.

سپس نوبت به هادی نوروزی رسید که درباره سختی های او درباره دوران بازیگری صحبت کند. او گفت: هادی هر روز مسیر کپورچال تا قائمشهر را برای بازی در تیم پرسپولیس قائمشهر می رفت و خیلی سختی کشید. او خصایص اخلاقی برادرش گفت: او همیشه همه چیز را در دل خودش می ریخت.

علی کریمی: حق و حقوق هادی را به خانواده اش پرداخت کنید

علی کریمی کاپیتان سابق پرسپولیس که به خانه هادی نوروزی رفته بود، با ابراز تاسف از فوت این بازیکن خوش اخلاق گفت: واقعا تلخ است که نوروزی را در جمع خودمان نداریم.

 وی ادامه داد: اولین کاری که می توانند انجام بدهند این است که حق و حقوق وی را به خانواده اش پرداخت کنند و امیدوارم که هیچ خبر بدی بعدا درباره خانواده اش نشنویم. البته من شنیده ام هادی از گذشته نیز از باشگاه پرسپولیس طلب هایی دارد که باید پرداخت شود. به نظر من اولین کاری که می توانند بکنند این است که مطالبات او را پرداخت کنند.

تقویم نود

تقویم نود این هفته برنامه نود اختصاص به هادی نوروزی داشت. در این ویژه برنامه دوران حضور هادی نوروزی در پرسپولیس مورد بررسی قرار گرفت .از بازی اول اول و گلزنی مقابل فولاد، تا فتح جام حذفی، تا دعوت به تیم ملی و حضور در باشگاه نفت و در نهایت کاپیتانی و وفات.

آخرین بازی نوروزی برای پرسپولیس در دیدار مقابل ملوان رقم خورد زمانی که هادی در دقیقه 63 از بازی بیرون آمد و برای همیشه فوتبال ایران را در غم از دست دادن خود گذاشت.

عذرخواهی بابت دریافت پول از مردم، مأموران خودسرپارکینگ اخراج شدند

نیکوخصال مدیرمجموعه ورزشی آزادی بابت اقدام خودسرانه برخی کارکنان پارکینگ ورزشگاه آزادی مبنی بر دریافت پول از مردم در مراسم هادی نوروزی عذرخواهی کرد.

نیکوخصال تاکید کرد با توجه به دستور محمود گودرزی وزیر ورزش کارگروهی در این باره تشکیل شده و مسبین این اتفاق از کار خود اخراج شده اند. از مردم می خواهیم که هر کس بابت حضور در ورزشگاه آزادی در مراسم تشییع هادی نوروزی وجه ای پرداخت کرده، به ما مراجعه کند و این پول را پس بگیرد.

وی ادامه داد: هر کسی که برای دریافت پول به ما مراجعه کند، پولش را پس می دهیم و اگر مبلغی هم باقی بماند این مبلغ به موسسه محک اهدا خواهد شد.

نیکوخصال سپس درباره علت این ماجرا هم گفت: با توجه به اینکه فوت هادی نوروزی در پنجشنبه اتفاق افتاد ما فرصت کمی برای آماده سازی داشتیم، همچنین در روز جمعه سالن 12هزار نفری آزادی توسط ان ای رزو شده بود و فدراسیون اتومبیلرانی هم فعالیت خود را در محدوده پارکینگ غربی انجام می داد. ما پارکینگ شرقی برای انجام مراسم و پارکینگ غربی را برای این رویداد اختصاص داده بودیم که در نهایت ناهماهنگی پیش آمده باعث شد که از مردم وجه دریافت بشود.

نیکوخصال تاکید کرد افراد اخراج شده وجود خارجی دارند و تخلفشان مورد رسیدگی قرار گرفته است. او همچنین از جامعه فوتبال بابت این اتفاق عذرخواهی کرد.

توضیح روشنگرانه بنگر درباره قلب درد هادی نوروزی

زهره هراتیان رئیس مرکز پزشکی مورد تایید فیفا در گفت و گو با برنامه نود تاکیدکرد تازمان اعلام نظر پزشکی قانونی نمی شود از واژه سکته قلبی درباره علت فوت کاپیتان سابق پرسپولیس استفاده کرد.

 پس از آنکه عادل فردوسی پور در برنامه نود قسمتی از تمرینات این فصل پرسپولیس را پخش کرد که هادی نوروزی در آن پس از عبور از موانع دست روی قفسه سینه خود می گذارد، این شائبه را به وجود آورد که او از ناهنجاری قلبی رنج می برده است. هراتیان در این باره گفت: بازیکنان باید همه علائم مربوط به قلب از جمله درد در قفسه سینه، تنگی نفس و ... را جدی بگیرند و به پزشک مراجعه کنند.

او همچنین گفت: علت فوت هادی نوروزی هنوز مشخص داده نشده و پس از کالبدشکافی مشخص خواهد شد و تفاوت زیادی بین ایست قلبی و سکته قلبی وجود دارد.

در این اثنا محسن بنگر با ارسال پیامکی به برنامه نود به عادل فردوسی پور یادآوری کرد که تصویر پخش شده مربوط به زمانی است که دنده هادی نوروزی ضرب خورده بوده و ممکن است این واکنش او به همین دلیل بوده است.



00:20  1394/07/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن