تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821107841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويزيت رايگان عشاير لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۰:۸ق.ظ)
ويزيت رايگان عشاير لرستان موج - مدير کل امور عشاير لرستان از ويزيت رايگان عشاير شهرستان دلفان و افراد مشکوک به تب مالت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حاجي مراد بيرانوند بيان کرد: خدمات‌دهي به عشاير از وظايف سازماني اداره کل امور عشاير بوده و در اين زمينه تمام سعي خود را به کار بسته‌ايم.
وي اضافه کرد: در همين راستا با هماهنگي با ستاد بسيج جامعه پزشکي استان و براي ويزيت عشاير، اکيپي از پزشکان شامل پزشک عمومي، ماما و بهروز به چند منطقه عشايري شهرستان دلفان مراجعه کردند.
بيرانوند ادامه داد: عشاير اين مناطق ويزيت قرار گرفتند و داروهاي آن‌ها به صورت رايگان در اختيارشان گذاشته شد.
مدير کل امور عشاير لرستان افزود: همچنين افراد مشکوک به تب مالت به شبکه بهداشت نورآباد معرفي شدند تا درمان آن‌ها پيگيري شود.
وي با بيان اينکه در سال گذشته نيز اکيپ‌هاي پزشکي به منطقه تخت چان پلدختر اعزام شده‌اند، اظهار کرد: معاينه عشاير استان به صورت مداوم و پيوسته صورت خواهد گرفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن