تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821027635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو برای چند سال پرسپولیس را بیمه می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
مهرزاد معدنچی برانکو برای چند سال پرسپولیس را بیمه می‌کند

معدنچی؛
برانکو برای چند سال پرسپولیس را بیمه می‌کند
مهرزاد معدنچی بدون سر و صدا فوتبال را کنار گذاشت و اکنون در شیراز زندگی می‌کند.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، هافبک چپ شوتزن پرسپولیس و تیم ملی چند فصلی را در امارات توپ زد و فوتبال را با فجرسپاسی به اتمام رساند. همان تیمی که او را وارد فوتبال کرده بود. با مهرزاد گفت‌وگویی انجام دادیم که می‌خوانید.   هم‌سن و سال‌هاي معدنچي هنوز بازي مي‌كنند و تو در 31 سالگي خانه‌نشين شده‌اي؟
خانه‌نشين كه نيستم، به كسب و كارم مي‌رسم اما از فوتبال رفتم چون شرايط مطلوبي براي بازي كردن نداشتم و در اصل فوتبال‌زده شدم.   چرا؟
مرا آقاي ياوري به فوتبال آورد و خودش هم باعث شد قيد فوتبال را بزنم. در آخرين سال حضور فجرسپاسي در ليگ برتر در بازي با ملوان يك كارت زرد داشتم و در صحنه‌اي خواستم با سر به توپ ضربه بزنم اما دستم به توپ خورد و كارت قرمز گرفتم و حرف‌هايي درباره‌ام مطرح شده بود كه تصميم به رفتن گرفتم. البته تا آخر فصل صبر كردم و در اكثر مسابقات روي نيمكت نشستم.   چه حرف‌هايي در موردت زدند؟
حرف‌هاي پوچ! اينكه مهرزاد كارت قرمز گرفته تا ياوري اخراج و غلامحسين پيرواني سرمربي فجر شود. آخر من به اين حرف‌ها مي‌خورم يا آقاغلام؟ بازيكني كه كاپيتان و فيكس تيمش است چرا بايد دنبال تغيير مربي باشد؟ اين حرف‌ها براي توجيه اشتباهات بود.   با ياوري ارتباطي داري؟
محمودخان مربي و بزرگتر من بوده و همواره برايش احترام قائل هستم، هرچند حرمت مرا حفظ نكرد و باعث شد در 29 سالگي فوتبال را كنار بگذارم. بعد از بازي فجر و ملوان در ظاهر با هم خوب بوديم.   تو سال‌ها در دبي و تهران زندگي كردي، چه شد برگشتي شيراز؟
من از آب و خاك شيراز هستم. خانواد‌ه‌ام اينجا هستند و كسب و كارم هم در همين شهر است.   شغلت چيست؟
نمايندگي يك برند معروف را دارم و زندگي‌ام مي‌چرخد.   براي كلاس‌هاي مربيگري ثبت‌نام كرده‌اي؟
علاقه‌اي به مربيگري و استرس اين شغل ندارم.   با رفقا و همبازيان قديمي‌ات ارتباط داري؟
وحيد رضايي، مهدي رجب‌زاده و فرشيد طالبي را در شيراز زياد مي‌بينم. چند ماه قبل هم دو روز در تهران بودم و جواد كاظميان و علي كريمي را ديدم. با بقيه رفقا در فضاي مجازي عكس‌هاي يكديگر را لايك مي‌كنيم. شايد اگر در تهران مي‌ماندم، بيشتر همبازيانم را مي‌ديدم چون اكثرشان پايتخت‌نشين شده‌اند. به من هم مي‌گفتند اگر كسي يك سال در تهران زندگي كند، نمي‌تواند به شهرش برگردد ولي من يك هفته هم در اين شهر شلوغ و پراسترس دوام نمي‌آورم و زمان فوتبال از سر اجبار در تهران مانده بودم.   بازي‌هاي پرسپوليس را كه تماشا مي‌كني؟
اكثر مسابقات تيمم را مي‌بينم. پرسپوليس امسال تيم خوبي دارد و از دو عامل اشتباه فردي و اشتباهات زياد داوري لطمه خورده اما چون با برانكو ايوانكوويچ چند سالي در تيم ملي كار كرده‌ام، اطمينان دارم اگر حمايت شود، پرسپوليس را به يك مدعي بزرگ تبديل مي‌كند. برانكو مي‌تواند براي چند سال تيم‌مان را بيمه كند.   تو با هادي نوروزي همبازي بودي، درباره او صحبت كن.
هم در پرسپوليس و هم تيم ملي با هادي همبازي بودم و اردوهاي مختلفي در كنار يكديگر بوديم. الحق جوان متين و محجوبي بود و هيچ‌گونه حاشيه‌اي نداشت. در آخرين تمرين پرسپوليس كه هادي حضور داشت، به محسن بنگر گفته بود بايد با بچه‌ها صحبت كنيم و بگوييم بابت مطالبات‌شان استرس نداشته باشند، اين دنيا كه ارزش حرص خوردن ندارد.   از علي پروين خبر داري؟
شنيده‌ام علي‌آقا به دليل كسالت در بيمارستان بستري بود برايشان سلامتي و شادي آرزو مي‌كنم.   هنوز كسي به شوخي مي‌گويد تقصير معدنچيه؟
(خنده) تيكه آن دوران علي‌آقاي پروين بود و چند ماهي سوژه شده بودم. با همان تيكه SMS و لطيفه مي‌ساختند كه مثلاً قيمت مسكن افزايش يافت و كاشف به عمل آمد تقصير معدنچيه! من مخلص آقاي پروين هستم و شايد هم كسالت ايشان تقصير من باشد!   خبر ورزشی 450



۱۳/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن