تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815603736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزي:با حمايت از ورزش بانوان شاهد اتفاقات خوبي خواهيم بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۴۹ب.ظ)
نشست مشترک وزير ورزش با اهالي ورزش جانبازان و معلولين گودرزي:با حمايت از ورزش بانوان شاهد اتفاقات خوبي خواهيم بود موج-وزير ورزش و جوانان در نشست مشترک با جمعي از مسئولين ورزش جانبازان و معلولين حرکت اين مجموعه را حرکتي رو به جلو و همراه با برنامه دانست.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين، اين نشست امروز (دوشنبه) در وزارت ورزش و جوانان با حضور محمود گودرزي، وزير ورزش و جوانان، افشارزاده، مديرکل حوزه وزارتي و مشاور عالي وزير ورزش و جوانان، خسروي وفا، رئيس فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين و جمعي از مسئولان ورزشي اين فدراسيون اعم از رئيسان و نايب رئيسان انجمن‌هاي ورزشي و معاونت‌ها برگزار شد.
گودرزي در ابتداي اين نشست خاطرنشان کرد: در فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين کارها به‌صورت روتين انجام مي‌شود و شاهد اين هستيم که اين فدراسيون حرکتي با قوت و برنامه به‌سوي توسعه دارد.
وي افزود: خوشبختانه مسوولان و کارکنان در مجموعه کميته ملي پارالمپيک و فدراسيون مي‌دانند که چه مي‌کنند و چه برنامه‌اي براي آينده و توسعه دارند و اين مساله به‌خاطر تفکر حاکم بر اين دو مجموعه است که برآيند آن توفيقات و افتخاراتي است که همه شاهدش هستيم.
وزير ورزش و جوانان در ادامه گفت: در اين ميان آقاي خسروي وفا نقش اساسي در اين همگرايي دارد و باعث شده تا حرکت اين مجموعه‌ها با روال منظم و بدون کمترين حاشيه انجام شود.
گودرزي تصريح کرد: تشکر ويژه‌اي از اين دو مجموعه به‌جهت تلاش‌هاي خداپسندانه‌اش دارم که باعث شده بخش عظيمي از جامعه افراد داراي معلوليت از انزوا بيرون کشيده شوند و با روي آوردن به فعاليت‌هاي ورزشي شرايط زندگي آن ها تغيير کند.
وي گفت: همان‌طور که در آمارها و ارقام ارائه شده از سوي مسوولان ذکر شد، ظرفيت بسيار خوبي در ورزش بانوان نهفته است که اگر بيشتر از آن حمايت بشود، شاهد اتفاقات خوبي در آن خواهيم بود.
وزير ورزش و جوانان با اشاره به کمبود اعتبارات دولتي افزود: اين مساله هميشه وجود داشته که با کمبود اعتبارات دولتي روبه‌رو باشيم و اين مساله امري طبيعي است اما مي‌توان اين کمبودها را با استفاده از منابع ديگري نظير منابع مردمي و اسپانسرها جبران کرد و اين مسئله نيازمند برنامه‌ريزي و اقدام مناسب است.
گودرزي در پايان خاطرنشان کرد: با تمام توان تلاش مي‌کنم درخواست‌هاي مطرح شده از سوي جامعه ورزش جانبازان و معلولين را جامه عمل بپوشانم و اميدوارم بتوانيم در اين زمينه گامي کوچک برداريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن