تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798685938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري اولين کارگاه آموزشي زيست محيطي ويژه مربيان مهد کودک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۷ب.ظ)
برگزاري اولين کارگاه آموزشي زيست محيطي ويژه مربيان مهد کودک موج - خرم آباد - کارگاه آموزش مربيان مهد کودک با حضور مدير کل حفاظت محيط زيست استان لرستان، رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان خرم آباد و جمعي از مربيان مهد کودک شهرستان خرم آباد در سالن کنفرانس اين اداره برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير کل حفاظت محيط زيست در جمع مربيان مهد کودک با بيان اين مطلب که طبيعت بزرگ ترين مخزن مواد غذايي است، گفت: زندگي همه ما وابسته به طبيعت است، بنابراين بايد قدر اين نعمات را بدانيم و وظيفه پاسداشت ما از اين نعمات حفاظت از آنهاست.
مهرداد فتحي بيرانوند اظهار داشت: بهترين فرصت براي يادگيري و انتقال مطالب مفيد، دوران کودکيست پس اين وظيفه شما مربيان را سنگين تر مي کند تا در انتقال مطالب زيست محيطي به کودکان وظيفه و دين خود را به محيط زيست و طبيعت ادا کنيد.
وي افزود: اين اداره کل اين آمادگي را دارد تا با حضور کارشناسان محيط زيست در موزه طبيعي اين اداره گونه هاي جانوري استان را به کودکان لرستاني معرفي نمايد تا کودکان بصورت رايگان از گونه هاي جانوري استان بازديد تا فرهنگ زيست محيطي در آنها نهادينه شود.
فتحي تصريح کرد: شما مربيان مي توانيد استفاده بهينه از کاغذ را به کودکان آموزش دهيد و اين بهترين آموزش محيط زيست است.
در ادامه رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان خرم آباد با بيان اين مطلب که هدف از آموزش محيط زيست، شناخت وظايف انسان نسبت به مسائل محيط زيست، درک ارزش هاي زيست محيطي، حمايت از ديدگاه هاي حفاظتي و عدالت اجتماعي و همچنين تلاش در جلوگيري و يا حل مشکلات و معضلات محيط زيست است، گفت: امروزه در همه جاي دنيا، آموزش و پرورش در دوره پيش از دبستان در تأمين زمينه هاي رشد همه جانبه و شکوفايي استعداد هاي کودکان، از حساسيت و ضرورت ويژه اي برخوردار است.
کامران فرمان پور افزود: شکل گيري نگرش ها، ارزش ها، تعهد و مهارت هاي مورد نياز براي حفظ و پشتيباني محيط زيست در افراد از سنين پايين آغاز مي شود، بنابراين مربيان؛ به ويژه مربيان مهد کودک ها نقش موثري در ايجاد الگوهاي جديد رفتاري در کودکان خردسال براي انتخاب يک شيوه زندگي پايدار ايفا مي کنند.
رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان خرم آباد يکي از اهداف آموزشي در مهد کودک ها را آشنايي با محيط زيست، انس و علاقه به طبيعت، حفظ و حراست از آنها بيان نمود و گفت: مربيان مي توانند آموزش کودکان را به سمت توجه به محيط زيست و زيبايي هاي آن مثل پارک ها، جنگل ها، کوه، دريا و رودخانه، تقويت روحيه مثبت و سرشار از علاقه نسبت به طبيعت، حفظ و مراقبت از گل ها و گياهان و آب دادن به آنها، خودداري از شکستن شاخه ها، کاشتن گل و درخت و حفظ و مراقبت از جانوران سوق دهند.
وي اظهار داشت: فرزندانمان را بايد در سنين کودکي با مسائل محيط زيست و اجتناب کردن از آلودگي هوا، آب و خاک آشنا نماييم تا در بزرگسالي شاهد تخريب محيط زيست نباشيم.
فرمان پور خطاب به مربيان مهد کودک گفت: با اجراي مهد کودک هاي سبز در شهر خرم آباد کودکانمان را محيط زيستي پرورش دهيم و از مطالب، نقاشي ها و اشعار محيط زيستي به آنها آموزش دهيد.
رئيس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان خرم آباد اظهار داشت: اين اداره نيز با حمايت و در نظر گرفتن جوايزي براي کودکاني که مفاهيم محيط زيست را بدرستي درک و اجرا نمايند از آنها تقدير مي نمايد تا دلبستگي آنها به حفظ طبيعت و محيط زيست بيشتر شود.
لازم به ذکر است در پايان اين کارگاه علاوه بر صدور گواهي براي مربيان مهد کودک، مفاهيم و مطالب محيط زيستي توسط مدرسين و کارشناسان محيط زيست در خصوص چگونگي يادگيري و نحوه انتقال مفاهيم زيست محيطي به کودکان به آنها ارائه شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن