تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803885887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسدی دبیرکل فدراسیون اشتباهات عمدی داوران را تائید کرد! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اسدی دبیرکل فدراسیون اشتباهات عمدی داوران را تائید کرد!
در طول دو، سه ماه گذشته مشکلات داوری در فوتبال زیاد شده بود که هجمه ها علیه فدراسیون و کمیته داوران نیز زیاد شد. حالا دبیر کل فدراسیون می‌گوید که برخی اشتباهات داوری در لیگ‌های پایین‌تر مهندسی شده بوده و به صورت عمدی انجام می‌شود. همین حرف علیرضا اسدی می تواند اخبار پیرامون حواشی داوری را وارد فاز جدیدی کند.
کد خبر: ۵۳۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ - 05 October 2015


به گزارش تابناک ورزشی، دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص اشتباهات داوری می‌گوید: احساسم این است موقعی که خطای سهوی رخ می‌دهد نباید فضا را به هم بریزیم و باید به داوران کمک کنیم تا اشتباهات خود را برطرف کنند. زمانی هم خطای عمدی است و داوری‌ها مهندسی می‌شود که این اتفاق در لیگ‌های پایین‌تر رخ داده و قابل انکار نیست که در این زمان باید با برنامه‌ای مدون مشکلات را مدیریت کنیم. ما در بحث داوری باید کارهای خیلی بزرگی در بحث آموزش، بالا بردن اعتماد به نفس داوران و... انجام دهیم. همه باید کمک کنیم تا این مشکل برطرف شود. هر کسی در حدود اختیارات خودش باید کمک کند. رکن داوری، رکن قضایی، رسانه‌ها، تیم‌ها، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و همه باید دست به دست هم بدهند. برای اینکه داوران ما درست قضاوت کنند، باید دیده شوند. اگر دیده شوند دیگر عمداً خطایی نخواهند کرد، اما اگر دیده نشود خطای سهوی تبدیل به خطای عمدی می‌شود و این خطاها را هم دیگر نمی‌تواند ببیند.
 

اسدی دبیرکل فدراسیون: اشتباهات داوری در لیگ‌های پایین‌تر مهندسی شده و عمدی است!


علیرضا اسدی تاکید می کند: در لیگ دو و سه باید تمرکز روی داوری‌ها بیشتر باشد که این مسابقات به مراتب حاشیه‌سازتر است، اما چون دیده نمی‌شوند و تیم‌های معروفی هم نیستند خطای عمدی هم صورت می‌گیرد. یکسری خطاها هم مهندسی شده است که باید نظارت‌مان را روی آنها بیشتر کنیم. باید آلودگی‌ها را از داوران بگیریم، خیلی از این داوران با شرف هستند و باید از آنها حمایت شود، اما این حمایت فقط یک قسمت از جریان است که آن هم نباید فقط از سوی فدراسیون صورت بگیرد، بلکه همه باید کمک کنند و از خطای سهوی داوری بگذریم تا آنها حمایت شوند. در ادامه باید با دید خوب، آموزش و حتی آزمایشِ چشم از داوران که از آن غافل شده‌ایم به بهتر شدن قضاوت‌ها کمک کنیم.

در ادامه خبرنگار از اسدی می پرسد، قبول دارید که در لیگ‌های پایین‌تر اشتباهات عمدی و حتی مهندسی شده وجود دارد. این را هم قبول دارید این داوران جوان هستند و اگر در لیگ دو و سه با انجام اشتباهات عمدی به لیگ برتر بیایند، خمیره آنها به همین وضعیت عادت می‌کند و آن وقت انجام اشتباه عمدی و مهندسی شده در لیگ برتر هم برای آنها تبدیل به یک عادت می‌شود؟ که وی پاسخ می دهد: این را به عنوان یک قاعده کلی قبول ندارم، به این دلیل که داوران ما با شرف کار می‌کنند. داوران ما آدم‌های تحصیل کرده و با شرفی هستند که بعضاً اشتباهات سهوی دارند، اما شاید برخی بگویند این اشتباهات مهندسی شده است و بعضی وقت‌ها ذهن را به سمت دیگری می‌برند. در حالی که اگر سند نباشد شما نمی‌توانید قطعاً و قلباً بگویید که داور بازی عمداً اشتباه کرده است.

اسدی در خاتمه یادآور می شود: من هم تاکنون چنین مسئله‌ای را در لیگ برتر ندیدم. من اکنون از تاریخ داوری می‌گویم که چنین اتفاقی رخ نداده، اما تمام اقشار به داور حمله می‌کنند و در این مواقع شما حتی نمی‌توانید چیزی را تشخیص بدهید.برای اینکه چنین فضایی از بین برود، باید به اعداد و ارقام رجوع کنیم. برخی می‌گویند اشتباهات داوری نسبت به گذشته بیشتر شده، اما من مطالعه و مقایسه کردم که نه تنها داوری‌ها نسبت به فصول قبل بدتر نشده، بلکه بهتر هم شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن