تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815619786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هادی خودخوری کرد و مرد! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هادی خودخوری کرد و مرد!
وقتی یک جوان 30 ساله دچار سکته قلبی می شود حتما باید پزشکان دلایل بروز چنین حوادثی را بررسی کنند. با اینکه هنوز در کشور ما تحقیق و پژوهش جای خاصی در رشد و پیشرفت علوم مختلف ندارد اما، از لابلای مصاحبه های افراد می توانیم بر اطلاعات محیطی خودمان بیفزائیم.
کد خبر: ۵۳۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ - 05 October 2015


به گزارش تابناک ورزشی، پزشک و روانشناس پرسپولیس زمان مربیگری دنیزلی در مورد مرگ ناگهانی کاپیتان سرخپوشان می گوید: هادی نوروزی با توجه به کاپیتانی اش، در این فصل دچار استرس زیادی شده بود. در این شرایط سخت باید اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامتی او لحاظ می‌شد.


هادی خودخوری کرد و مرد!

مهدی خانبان ادامه می دهد: هادی نوروزی را می‌توان از نظر روانی جزو تیپ B دانست. آدم‌هایی که به ظاهر  آرام هستند. اما خونسرد هستند و مشکلات را درون خودشان می‌ریزند و نمای ظاهری و بیرونی ندارند. معمولا این تیپ افراد خطر ریسک بالای سلامتی دارند.
یک سری فاکتورها از جمله استرس، فشارهای روانی، فشارهای بیرونی (اجتماعی) و ... سلامتی هادی را به خطر انداخته بود که باید سرپرست تیم یا دوستان نزدیکش متوجه می شدند.
هادی نوروزی فردی بود که از نظر روانی، انسانی خود دار، منضبط و کمالگرا بود. افرادی که کمالگرا هستند معمولا وقتی شرایط مطابق میلشان پیش نرود میزان استرس درونی‌شان بالا می‌رود. اوج این شرایط برای هادی، شرایط بعد از بازی با سایپا بود. مسائل مربوط به شکست، مشکلات مالی، مشکلات مدیریتی و فشار هواداران کنار یکدیگر قرار گرفت و این سرمایه ملی ما از دست رفت.
خانبان تاکید می کند: مرگ هادی نوروزی زنگ خطری برای کل ورزش ایران است. زنجیره‌های متصل به هم که ساختار ورزش را شکل می‌دهند باید اصلاح شوند، وگرنه این اولین و آخرین اتفاق تلخ ورزش ما نخواهد بود. من شخصا این وضعیت را گزارش کردم و جالب این جاست دقیقا بعد از این که چنین گزارش‌هایی را به برخی مدیران می‌دادم مورد تمسخر قرار می‌گرفتم و می گفتند این ها کجای مشکلات فنی تیم را رفع می‌کند. در صورتی که در زمان دنیزلی او به دقت چنین مسائلی را زیر نظر داشت و حتی دکتر محمدرضا زادمهر، سرپرست وقت باشگاه این گزارش ها را شخصا درخواست می کرد و مورد بررسی و مطالعه قرار می داد. در این گزارش ها افراد پرخطر را شناسایی کرده بودم. حتی کار تا جایی پیش رفت که کادر پزشکی باشگاه تصمیم به استفاده از دارو برای کنترل فشار روانی بازیکنان گرفته بود که این اتفاق هیچ وقت عملی نشد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن