تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814692823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنهان‌کاري درباره واقعيتي خطرناک در فاجعه منا |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پنهان‌کاري درباره واقعيتي خطرناک در فاجعه منا
کد خبر: ۵۳۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ - 04 October 2015


فعال معروف عربستانی، با اشاره به پنهان‌کاری عربستان درباره تعداد واقعی کشته شدگان در فاجعه منا، تأکید کرد که این موضوع آل سعود را به شدت در تنگنا قرار داده است.


بخش فارسی پایگاه اینترنتی العالم، نوشت: مجتهد که به دلیل انتشار خبرها و اسرار پشت پرده خاندان حاکم در عربستان از طریق شبکه‌های اجتماعی شهرت و هواداران بسیاری را در این کشور کسب کرده است، درباره فاجعه منا اظهار داشت اولویت اکنون نتایج تحقیقات (درباره فاجعه منا) نیست، بلکه خروج (خاندان حاکم) از تنگنای تعامل با اجساد کشته شدگان است؛ زیرا هرگونه شفاف سازی درباره این موضوع فاش خواهد کرد که تعداد واقعی (کشته شدگان) چندین برابر رقم اعلام شده است.


مجتهد مدعی شد: بعد از بازنگری در فیلمهای ضبط شده و تماسها و اظهارات شاهدان، مشخص شده است که این موضوع یک اقدام جنایی نبود، و کسی در آن دست نداشت.


وی با این حال خاطرنشان کرد: نتیجه این تحقیقات نشان می دهد که (این فاجعه) درنتیجه ناتوانی و شکست مدیریتی در سطوح مختلف است.


مجتهد ادامه داد: این ناتوانی‌ها، شامل ناتوانی در جلوگیری از ازدحام و بی نظمی در حرکت حجاج، ناتوانی در پاسخگویی به هشدارها، ناتوانی در تعامل مناسب با آغاز فاجعه، و ناتوانی در کنترل امور پس از وقوع فاجعه می باشد.


مجتهد تأکید کرد: خللی در سامانه کنترل مرکزی به وجود آمد، ولی با این حال سامانه های جایگزین ازدحام به وجود آمده را شناسایی کردند؛ و همانطور که قبلا اشاره کرده بودم، بعضی از مسؤولان از طریق بی سیم هشدارهایی دادند ولی کسی پاسخگو نبود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن