تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805679833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر خانه سازمان های غیر دولتی :اهمیت ایفای نقش اجتماعی بنگاه های اقتصادی مورد توجه قرار نگرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: مدیر خانه سازمان های غیر دولتی :اهمیت ایفای نقش اجتماعی بنگاه های اقتصادی مورد توجه قرار نگرفته است استان‌ها > مرکزی - تعریف و انجام نقش اجتماعی برای بنگاه های اقتصادی و واحدهای صنفی در اشاعه فرهنگ مشارکت و تعامل بخش خصوصی با بخش غیر دولتی و عمومی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

تعریف و انجام نقش اجتماعی برای بنگاه های اقتصادی و واحدهای صنفی در اشاعه فرهنگ مشارکت و تعامل بخش خصوصی با بخش غیر دولتی و عمومی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
مدیر عامل خانه سازمان های مردم نهاد (غیر دولتی) استان مرکزی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین خانه سازمان های غیر دولتی و مجموعه فروشگاه های کوروش که در بخش های فرهنگی و اجتماعی انجام خواهد شد در گفتگو با خبر آنلاین با تاکید بر این مطلب افزود: این نقش اجتماعی زمانی موثر خواهد بود که بخش خصوصی با درک متقابل مشکلات و معضلات موجود جامعه، بخواهد در این راستا مشارکت فعالانه و بدون درنظر داشتن مباحث صرفا اقتصادی را ایفا نماید.
سیاوش آقاخانی تاکید کرد: مردمی سازی فعالیتها یکی از برنامه ها و سیاستهای خوبی است که در مدت سپری شده از عمر دولت تدبیر و امید شاهد آن بوده ایم و با نامگذاری امسال با عنوان همدلی و هم زبانی دولت و ملت باید گفت ظرفیت و بستر مناسبی برای مشارکت فعالانه و گسترده بخش خصوصی و غیر دولتی ایجاد شده است.
وی امضای این تفاهم نامه را اولین گام و شروع باب جدیدی در راستای اجتماعی کردن فعالیت های بخش خصوصی دانست که برای اولین بار انجام شده است و در ادامه تصریح کرد: استفاده درست از ظرفیت ها و بسترهایی که در زمینه مشارکت بنگاه های اقتصادی با بخش غیر دولتی و مردمی همچون خانه سازمان های مردم نهاد وجود دارد سبب خواهد شد تا این تشکل های فعال مردمی که سالها عاشقانه و داوطلبانه برای ارائه خدمات عمومی تلاش کرده اند بتوانند گام های موثرتری در این خصوص بردارند.
آقاخانی اظهار داشت: این تفاهم نامه تنها در راستای مشارکت صرفا اقتصادی و شاید ذهنیتی که در خصوص فعالیت حمایتی به شکل اسپانسر وجود دارد صورت نگرفته است بلکه به واقع حمایت معنوی از یک جریان اجتماعی را به دنبال خواهد داشت و تلاش می کنیم این نقش و جایگاه مهم اجتماعی را با جهت دهی مناسب گسترش دهیم.
وی در اختیار قرار دادن بخشی از فضای مجموعه فروشگاهی کوروش برای استفاده تشکل ها ، اختصاص درصدی از فروش روزانه این مجموعه برای حمایت خیرخواهانه از سمن های فعال در حوزه های مختلف و همچنین مشارکت در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی خانه سازمان های مردم نهاد به عنوان بخشی از مواردی است که در این تفاهم نامه مورد تاکید قرار گرفته و اجرا خواهد شد.
راه اندازی کمپین نقش اجتماعی بنگاه های اقتصادی در اشاعه فرهنگ مشارکت با بخش غیر دولتی و مردمی
مدیرعامل خانه سازمان های غیر دولتی استان مرکزی گفت: صنایع و بنگاه های اقتصادی بسیاری در استان مرکزی و شهر اراک فعالیت دارند که فقط عوارض و صدمات حاصل از آلایندگی آن ها نصیب مردم این استان شده و نقش و مسئولیت مهم اجتماعی آن ها هنوز به درستی تعریف نشده و مورد توجه قرار نگرفته است.
وی از راه اندازی کمپین نقش اجتماعی بنگاه های اقتصادی در اشاعه فرهنگ مشارکت و تعامل بخش خصوصی با بخش غیر دولتی و مردمی خبر داد و افزود: همه واحدهای صنعتی و تولیدی استان می توانند در اجرای این طرح ارزشمند مشارکت نمایند و نقش اجتماعی خود را در قالب کمپین راه اندازی شده به خوبی ایفا نمایند ضمن اینکه رسانه های گروهی و اجتماعی نیز نقش مهمی در تبیین اهداف راه اندازی این کمپین و آگاه سازی عمومی به عهده دارند.
آقاخانی در پایان تصریح کرد: همفکری و ارتباط متقابل بین رسانه ها و سازمان های مردم نهاد غیر دولتی سبب می شود معضلات و مشکلات اجتماعی در بخش های مختلف بهداشتی،درمانی، زیست محیطی،آسیب های اجتماعی و... به شکلی مناسب بیان و تحلیل شوند و از نظرات و راهکارهای سمن ها نیز دراین خصوص استفاده مطلوبی شود.

کلید واژه ها: استان مرکزی - تشکل های مردم نهاد (NGO) -




یکشنبه 12 مهر 1394 - 16:37:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن