تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820609428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد براي ارائه خدمات بهتر به‌ کودکان تلاش کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۲ب.ظ)
وزير بهداشت: بايد براي ارائه خدمات بهتر به‌ کودکان تلاش کنيم موج - وزير بهداشت گفت: اميدواريم ظرف 10 تا 15 سال آينده، نظام سلامت کارآمدي که انتظار داريم محقق شود و سازمان يونيسف مي‌تواند در ارتقاي سلامت مردم؛ به ويژه کودکان و گروه‌هاي آسيب پذير به ما کمک کند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن هاشمي در ديدار پيتر سلاما، مدير منطقه خاورميانه و شمال آفريقا در يونيسف، با بيان اين که بايد همچنان براي ارائه خدمات بهتر به مردم به ويژه کودکان تلاش کنيم، گفت: يکي از وعده‌هاي انتخاباتي رئيس جمهور به مردم توجه به حوزه سلامت بود که بعد از روي کارآمدن ايشان، تمام ايرانيان بيمه شدند و خدمات زيادي؛ به ويژه براي روستاييان و حاشيه نشينان ارائه شد.
هاشمي گفت: در حال حاضر براي بيش از 30 ميليون نفر در مناطق روستايي بيش از 30 هزار خانه بهداشت و مرکز بهداشتي داريم.
وزير بهداشت با اشاره به خدمات بهورزان و ماماها در خانه‌هاي بهداشت و مراکز بهداشتي درماني گفت: در اين مراکز دسترسي به پزشک نيز وجود دارد و علاوه بر خدمات ايمن سازي و واکسيناسيون خدمات دارويي نيز به مردم ارائه مي‌شود.
وي افزود: در مراکز جامع خدمات سلامت ما نيز دسترسي به متخصص و دندانپزشک وجود دارد.
وزير بهداشت با اشاره به وجود 10 ميليون نفر حاشيه نشين در کشور گفت: پيش بيني مي‌کنيم ظرف 6 ماه آينده شبکه خدمات بهداشتي درماني براي همه آن‌ها ايجاد شود.
هاشمي همچنين به کاهش پرداخت هزينه‌هاي درماني مردم در طي دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: همه اين اقدامات با همکاري سازمان جهاني بهداشت و ساير سازمان‌هاي بين المللي و تجارب ساير کشورها صورت گرفته است.
وزير بهداشت با اشاره به اينکه هنوز تا رسيدن به نقطه مطلوب در حوزه سلامت فاصله داريم گفت: اميدواريم ظرف 10 تا 15 سال آينده، نظام سلامت کارآمدي که انتظار داريم محقق شود و سازمان يونيسف مي‌تواند در ارتقاي سلامت؛ به ويژه کودکان و گروه‌هاي آسيب پذير به ما کمک کند.
وزير بهداشت در ادامه با اشاره به همکاري‌ها در زمينه واکسن که مورد اشاره مسوولين يونيسف بود، گفت: در مورد واکسن، رئيس جمهور دستور داده‌اند که تا پايان دولت، واکسن مورد نياز کشور را درداخل توليد کنيم.
هاشمي با اشاره به اين که ايران در مقطعي واکسن کل منطقه و بخشي از شمال آفريقا را تأمين مي‌کرد، گفت: انسيتيتو پاستور ايران بيش از 90 سال قدمت دارد ولي در خصوص توليد واکسن‌هايي مانند پوليوي تزريقي و روتاويروس نياز به همکاري‌هاي يونيسف داريم.
بنا بر اين گزارش در اين ديدار پيتر سلاما مدير منطقه اي خاورميانه و شمال آفريقا در يونيسف، آمادگي اين سازمان را براي همکاري‌هاي بهداشتي درماني؛ به‌ويژه در زمينه سلامت نوزادان، تغذيه، سلامت مادران و واکسن و نيز همکاري در زمينه اهداف توسعه هزاره اعلام کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن