تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 30 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807279451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسيدگي به درخواست تعقيب 125 مجرم ايراني/ 90 درصد جرايم سايبري کشف شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۲۹ب.ظ)
رسيدگي به درخواست تعقيب 125 مجرم ايراني/ 90 درصد جرايم سايبري کشف شده است موج - جانشين معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي با اشاره به تدوين سند راهبردي در سال گذشته گفت: امروز شاهد اقدامات مؤثر در حوزه پليس بين‌الملل هستيم؛ به گونه‌اي که در 6 ماه گذشته به درخواست تعقيب 125 مجرم ايراني رسيدگي شد؛ همچنين بيش از 70 مورد از مجرمين شناسايي شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار محمدجواد زاده کمند، جانشين معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي، در چهارمين نشست تخصصي پليس بين‌الملل ناجا با قضات و کارشناسان قضايي در دومين روز از هفته نيروي انتظامي با اشاره به تدوين سند راهبردي در سال گذشته افزود: امروز شاهد اقدامات مؤثر در حوزه پليس بين‌الملل هستيم؛ به گونه‌اي که در 6 ماه گذشته به درخواست تعقيب 125 مجرم ايراني رسيدگي شد؛ همچنين بيش از 70 مورد از مجرمين شناسايي شدند.
زاده کمند با اشاره به استرداد 10 مجرم طي 6 ماه گذشته به کشور گفت: تعداد اعلان‌هاي بين‌المللي صادره به درخواست پليس اينترپل 66 مورد و تعداد اعلان‌هاي قرمز بين‌المللي به درخواست پليس ايران 51 مورد بوده است.
وي در رابطه با حوزه بين‌الملل خاطرنشان کرد: شرايط در اين حوزه شرايط پيچيده‌تر از گذشته است؛ چراکه جهان امروز بيش از هر زمان ديگري درگير پديده‌هاي شوم و فراگير از جمله قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان، مهاجرت غيرقانوني، جرايم سايبري، قاچاق ارز و پول، جعل اسناد و تروريسم است که امنيت رواني شهرها و کشورها را هدف قرار داده است.
جانشين معاون هماهنگ کننده نيروي انتظامي افزود: پيچيده‌تر شدن روش و مکانيزم جرايم فرامرزي مسووليت انتظامي ما را به عنوان متوليان نظم و امنيت سنگين‌تر کرده است بر اين اساس اقدامات يک جانبه دولت‌ها و صرفا قوانين داخلي يک کشور براي مقابله مؤثر با معضلات فراملي کافي نيست، بايد همکاري‌ها با نهادها و سازمان‌هاي بين‌المللي و کشورهاي مؤثر با رعايت شأن، منزلت و منافع نظام جمهوري اسلامي گسترده‌تر شود.
وي رويکرد حاکم نيروي انتظامي در حوزه بين‌الملل را تعامل حداکثري با نهادهاي بين‌المللي و کشورهاي منطقه در مقابله با جرايم فراملي عنوان کرد و گفت: امروز تعامل سازنده و تأثيرگذار با کشورهاي مختلف داريم به گونه‌اي که بسياري از کشورها خواهان ارتباط با پليس ايران؛ به ويژه براي رفع مشکلات خود در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر هستند.
وي با اشاره به تجارب پليس ايران خاطرنشان کرد: براي انتقال اين تجارب به ساير کشورها در مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مبارزه با اشرار و باندهاي قاچاق و همچنين جرائم سايبري و تروريسم دريغ نمي‌کنيم؛ چراکه نيروي انتظامي بيش از هر زمان ديگري آمادگي دارد تا در ابعاد جرائم بين‌المللي با پليس‌هاي جهان همکاري کند.
جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا به همکاري نيروي انتظامي در بعد داخلي با دستگاه‌هاي مرتبط؛ به ويژه قوه قضائيه تاکيد کرد و گفت: نيازمند همکاري با قوه قضائيه در حوزه بين‌الملل هستيم؛ چراکه براي استرداد مجرمان بايد احکام و پرونده‌هاي قضايي به کشورهاي مورد نظر ارجاع شود به همين دليل آشنايي پليس بين‌الملل و کارکنان با ضوابط قوه قضائيه و بالعکس لازم و ضروري است.
اين مقام مسوول انتظامي در بخش ديگري از سخنانش در خصوص فعاليت‌هاي پليس سايبري گفت: پليس سايبري بيش از 90 درصد جرايم سايبري را کشف مي‌کند، اين در حالي است که کمتر کشوري به اين توفيق دست يافته است.
زاده کمند در ارتباط با کشته شدگان جاده‌اي و ارتباط آنان با شمار خودروها اظهار داشت: در سال 85 تعداد خودروهاي کشور 14 ميليون و شمار کشته شدگان جاده‌اي 27 هزار تن بود؛ اين در حالي است که پس از گذشت 9 سال؛ يعني در سال 94 به رغم وجود 28 ميليون خودرو، 16 هزار تن جان باخته داريم.
وي اضافه کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر شاهد اقدامات اساسي بوديم به گونه‌اي که سال گذشته 2 هزار و 550 باند، منهدم و بيش از 500 تن مواد مخدر کشف شد.
زاده کمند با بيان اين که سال گذشته، 89 ميليون خدمت در حوزه‌هاي مختلف انتظامي و امنيتي به مردم ارائه شد، اظهار داشت: بيش از 70 درصد پرونده‌هاي کلانتري به مشاوره ارجاع و به مسامحه کشانده شد و از ارجاع پرونده‌ها به مراجع قضايي جلوگيري شد.
اين مقام انتظامي افزود: بيش از 85 هزار مدرسه، کانون و مسجد تحت پوشش آموزش‌هاي همگاني انتظامي و امنيتي قرار دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن