تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815511072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعلل مسئولان قرچک ،بوستان دو هکتاری را به مخروبه تبدیل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: ورامین / خبرگزاری صداوسیما / اجتماعی گزارش دارد
بوستان 10 ساله بنفشه در قرچک که در زمینی به مساحت دو هکتارساخته شده بود با تعلل مسئولان شهری و صدورحکم دادگاه ، تخریب شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، سرانجام پس از 13 سال شکایت اداره اوقاف قرچک و تعلل شورای اسلامی شهر و شهرداری قرچک در ندادن زمین معوض ، صبح امروز بولدوزرها به جان تنها پارک منطقه در انتهای بلوار ابوذراین شهر افتادند.
رییس اداره اوقاف شهرستان های جنوب شرق استان تهران با بیان اینکه 25 سال پیش واقفی خیراندیش عواید زمین این بوستان به همراه کمربندی و جاده کنار آن را وقف تامین جهیزیه دختران نیازمند کرد گفت: در سال 81 سند مالکیت این زمین به نام موقوفه مرحوم حاج محمد موثق پورصادر وتمام مراحل قانونی مورد نیاز طی شد.
حجت الاسلام سیدی افزود: از همان سال شهرداری بدون دادن زمین مناسب و کسب رضایت متولیان موقوفه اقدام به دخل و تصرف در این ملک وقفی کرد.
وی اضافه کرد : بارها به مسئولان شهری اعلام کردیم اگر پروژه ای قرار است در این موقوفه ساخته شود با هماهنگی اداره اوقاف باشد اما متاسفانه به این تذکرات بی توجهی شد.
رییس اداره اوقاف ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

یکشنبه ، ۱۲مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن