تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814740345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قربانیان ناشناس منا را در گورهای جمعی دفن نمی‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
قربانیان ناشناس منا را در گورهای جمعی دفن نمی‌کنیم
قربانیان ناشناس منا را در گورهای جمعی دفن نمی‌کنیم در پی انتشار گزارش‌های بعثه مصر که از دفن قربانیان ناشناس فاجعه منا در گورهای جمعی خبر داده بود؛ عربستان اعلام کرده که قربانیان منا را در گورهای جداگانه دفن می‌کند.


به گزارش فرهنگ نیوز، عربستان اعلام کرده که قربانیان ناشناس فاجعه منا را در گورهای جمعی دفن نمی‌کند بلکه آنها را در گورهای جداگانه به خاک می‌سپارد.
 
خبرگزاری رسمی عربستان «واس»، در واکنش به اخباری که از سوی بعثه حج مصر فاش شده بود اعلام کرده که همه قربانیان ناشناس بعد از نمونه برداری دی‌ان‌ای برای تکمیل پرونده‌هایشان؛ به خاک سپرده می‌شوند.
 
در همین راستا «مفلح ربیعان القحطانی» رئیس کمیته ملی حقوق بشر عربستان با اتهام زنی به ایران گفته خدماتی که عربستان به حجاج ارائه می‌دهد از عهده چندین کشور بر نمی‌آید در حالی که ایران تلاش می‌کند از حادثه منا استفاده سیاسی کند.
 
وی همچنین تلویحا حجاج را در شکل گیری فاجعه منا مقصر دانست و گفت از کشورهای اسلامی می‌خواهیم که به حجاج خود آموزش‌های لازم پیش از سفر به حج را ارائه دهند.
 
بر اساس آخرین آماری که وزارت بهداشت عربستان اعلام کرده آخرین آمار قربانیان فاجعه منا 769 نفر است این در حالی است که بررسی شمار حجاج کشته شده در این حادثه از سوی کشورهایی که قربانی داده‌اند نشان می‌دهد قربانیان بزرگترین فاجعه مراسم حج در 25 سال گذشته بیش از هزار نفر است.
 


منبع: فارس


94/7/12 - 11:05 - 2015-10-4 11:05:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن