تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815490737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انریکه: سویا 10 دقیقه فوق‌العاده بود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
انریکه: سویا 10 دقیقه فوق‌العاده بود




سرمربی بارسلونا می‌گوید تیمش آمار خوبی از خود بر جای نگذاشته و در بازی مقابل سویا هم تنها در 10 دقیقه از حریف ضربه خورده است.





خبرگزاری تسنیم: لوئیس انریکه در پی شکست 2 بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل سویا در چارچوب هفته هفتم لالیگای اسپانیا به خبرنگاران گفت: برای ارزیابی دقیق بازی باید یک بار دیگر فیلم بازی را ببینم، ولی باید بگویم دو تیم در این بازی فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند. باورنکردنی است که پس از خلق این همه موقعیت تنها با زدن یک گل خانه سویا را ترک می‌کنیم. سویا 10 دقیقه فوق‌العاده بود و در همان مقطع از آنها ضربه خوردیم. به بازیکنان سویا بابت این پیروزی و تلاشی که داشتند، تبریک می‌گویم.

وی در ادامه در خصوص اینکه گفته می‌شود بارسلونا در این بازی به خوبی بازی را تحت کنترل نداشت، اظهار داشت: بارسا تیمی است که همیشه می‌تواند به رقبای خود ضربه بزند، ولی ترجیح می‌دهیم در جریان دیدار‌های خود، بازی را تحت کنترل خود داشته باشیم. ما برای در اختیار داشتن توپ و میدان بازی می‌کنیم.

سرمربی 45 ساله آبی‌و‌اناری‌ها با اشاره به مشکل تمام‌کنندگی تیمش و زدن ضربات پایانی عنوان کرد: با توجه به خصوصیات بازیکنانی که ما داریم، طبیعی است که تا این حد روی دروازه رقبا خلق موقعیت کنیم، ولی در حال حاضر ما آمار خوبی را از خود بر جای نگذاشته‌ایم. سعی می‌کنیم این مشکل را هم برطرف کنیم و از این بابت شکی ندارم.

انریکه در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال از این به بعد هم با تیم‌هایی روبه‌رو خواهیم شد که سبک بازی‌شان مشابه سویاست و برای کسب امتیاز سخت می‌جنگند. در بارسلونا کسی از بابت این شکست خوشحال نیست، اگر نتیجه خوب نباشد، ما هم خوشحال نیستیم.

کاتالان‌ها با این شکست خارج از خانه 15 امتیازی باقی ماندند و تغییری در جایگاه‌‌شان (رده سوم جدول) در جدول رده‌بندی لالیگا به وجود نیامد، ولی با  توجه به بازی‌های امروز امکان اینکه بارسا در جدول رده‌بندی سقوط کند، وجود دارد.






تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن