تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813098712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي چين براي مواجهه با طوفان شديد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۸:۳۷ق.ظ)
آمادگي چين براي مواجهه با طوفان شديد موج - استان هاي جنوبي چين خود را براي مواجهه با دومين طوفان شديد اين کشور طي دو هفته اخير آماده مي کنند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از رويترز، استان هاي ساحلي جنوب چين براي مواجهه با گردباد و طوفان شديد ديگري آماده مي شوند.
منابع خبري از چين خبر داده اند که پس از طوفان شديد هفته گذشته در اين کشور اکنون چين بايد براي مواجهه با گردباد ديگري که در راه است، آماده شود.
بنا به دستور مراکز امنيتي چين تمامي ناوگان ماهيگيري بايد در ساحل بمانند و نمي توانند از ساحل دور شوند، پروازها لغو و خدمات راه آهن نيز کنسل شده است.
با توجه به گزارش هاي منتشره توسط اداره هواشناسي چين (CMA)، گردباد موجينگا، استان هاي جزيره جنوبي هاينان و همچنين استان گوانگدونگ و گوانگ ژو را در مي نوردد.
بر اساس اخبار منتشره در شهر ساحلي هاينان در استان گوانگدونگ چين، حدود 60 قايق ماهيگيري به بندر فراخوانده شده اند.
شين هوا اعلام کرده است که بر اساس پيش بيني ها طوفان پيش رو با سرعت ميان 162 و 180 کيلومتر در ساعت سواحل جنوبي چين را در مي نوردد.
مراکز اورژانس چين اعلام کرده اند که سطح واکنش اضطراري براي گردباد دوم به بالاترين ميزان استاندارد خود رسيده است و مراکز مربوطه آمادگي مواجهه با مشکلات احتمالي را دارند.
همزماني بروز اين طوفان ها با تعطيلات ملي چين بر سرگرداني مردم که قصد داشتند تعطيلات را به سواحل جنوبي اين کشور بروند، افزوده است.
بر اساس اخبار منتشر شده حدود 80 هزار نفر از مردم چين براي گذراندن تعطيلات خود به جزيره ساحلي هاينان در جنوب چين سفر کرده اند که در آنجا با گردباد و طوفان شديد روبرو مي شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن