تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821248935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتلتيكو- رئال با طعم انتقام


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اتلتيكو- رئال با طعم انتقام
رقابت‌هاي فوتبال باشگاهي اروپا امشب شاهد سه بازي حساس در ليگ‌هاي اسپانيا، انگلستان و آلمان است؛ سه ديداري كه سابقه نشان مي‌دهد يكي از يكي جذاب‌تر هستند.
نویسنده : وحيد صابري 


رقابت‌هاي فوتبال باشگاهي اروپا امشب شاهد سه بازي حساس در ليگ‌هاي اسپانيا، انگلستان و آلمان است؛ سه ديداري كه سابقه نشان مي‌دهد يكي از يكي جذاب‌تر هستند.
در اسپانيا دربي شهر مادريد بين دو تيم اتلتيكومادريد و رئال‌مادريد در ويسنته كالدرون برگزار مي‌شود. اتلتيكو كه ميزبان رئال است در حال حاضر تيم پنجم جدول است و تنها دو امتياز با سفيدپوشان مادريدي فاصله دارند. نكته جالب اينكه رئالي‌ها در ۱۵ بازي اخير خود در خانه اتلتيكو نتوانسته‌اند به پيروزي برسند.
ديگو سيمئونه، سرمربي اتلتيكو درباره بازي با رئال مي‌گويد: «شرايط رئال‌مادريد نسبت به ما بهتر است و تنها يك گل از حريفان خود در لاليگا و ليگ قهرمانان دريافت كرده است. اين تيم در ليگ قهرمانان با دو پيروزي صدرنشين است اما در لاليگا با قبول دو تساوي بدون گل در رتبه چهارم قرار دارد. دربي مادريد براي رونالدو از اهميت زيادي برخوردار است. او مي‌تواند با گلزني در اين ديدار عنوان برترين گلزن تاريخ رئال‌مادريد را به تنهايي به خود اختصاص دهد و به پيروزي تيمش كمك كند تا به نوعي فصل پيش را جبران كرده باشد.» فصل گذشته رئال‌مادريد با نتيجه سنگين 4 بر صفر برابر همشهري خود شكست خورد.
 
توپچي‌ها ميزبان شياطين سرخ
در مهم‌ترين ديدار هفته هشتم رقابت‌هاى ليگ جزيره توپچى‌هاى لندن در خانه ميزبان شياطين سرخ خواهند بود. دو قدرت سنتى فوتبال انگليس امروز در حالى به مصاف يكديگر مي‌روند كه بازى‌هاى هفته گذشته خود را با پيروزى پشت سر گذاشته‌اند. آرسنالي‌ها در ۱۳بازي گذشته فقط يك بار موفق شده‌اند من يونايتد را شكست بدهند. منچستريونايتد هم در چهار بازي گذشته خود در زمين آرسنال تن به شكست نداده است. در حال حاضر منچستريونايتد با 16 امتياز از هفت بازي صدرنشين ليگ است و توپچي‌ها با سه امتياز كمتر، در رده چهارم جدول قرار دارند.  آرسن ونگر، سرمربي آرسنال در آستانه بازي امروز تيمش مي‌گويد: «شاگردانش توانايي قهرماني در اين فصل از رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس را دارند. هرچند ما نتيجه نااميدكننده‌اي در ليگ قهرمانان به دست آورديم اما اين دليل نمي‌شود نتوانيم منچستريونايتد را شكست بدهيم. شكست مقابل المپياكوس ناراحت‌كننده بود اما هر رقابتي با رقابت ديگر متفاوت است.»
 
بايرن مونيخ- دورتموند، حساس‌تر از قبل
ورزشگاه آليانز آرنا شهر مونيخ امشب شاهد جدال دو غول بزرگ فوتبال آلمان، بايرن‌مونيخ و بورسيا دورتموند است. شاگردان پپ گوارديولا پس از پيروزى برابر ماينتس و دينازاگرب كرواسي براي رقباي خود خط و نشان كشيده‌اند و با روحيه‌اي مضاعف به مصاف دورتموند مي‌رود. گوارديولا كه در بازي گذشته خود، دو بازيكن كليدى‌اش توماس مولر و ژابى آلونسو را روى نيمكت نشانده بود، قرار است در بازي امشب بهترين استفاده را از ستاره‌هايش ببرد. البته در اين ميان نبايد از لواندوفسكي ماشين گلزني بايرن و اوجگيري اين روزهاي او غافل شد.
 پپ گوارديولا در آستانه ديدار مهم تيمش برابر بورسيا دورتموند آلمان مي‌گويد: «براي بازي برابر بورسيادورتموند كاملاً آماده‌ايم و براي شكست دادن اين تيم وارد ميدان خواهيم شد. ويدال براي اين بازي آماده است اما روبن به اين بازي نخواهد رسيد و متأسفانه او را در جمع خود نخواهيم داشت. شرايط تيم خوب است، گاهي اتفاقاتي در حاشيه باشگاه رخ مي‌دهد كه در كمال شگفتي شاهد رسوخ آن در بدنه تيم هستم، اينكه حامي مالي تيم تغيير كند نبايد به بازيكنان ربط داشته باشد، مربي تيم نبايد نگران چمن استاديوم باشد، به نظر من اين اتفاقات در شأن بايرن‌مونيخ نيست.»
در مقابل دو تساوي دورتموند در بازي‌هاي گذشته باعث شد تا شروع توفانى‌شان متوقف شود. با اين حال شاگردان توخل خود را براى مهم‌ترين ديدار نيم فصل اول بوندس ليگا آماده كرده‌اند. دورتموندي‌ها در اين بازي، تمام نگاهشان به مهاجم گابنى‌شان يعني اوباميانگ است كه با گلزنى در هفت ديدار ابتدايى بوندس‌ليگا ركورد تاريخى را به نام خود ثبت كرده است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن