تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815561796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كريم احمدي:در درگيري با احمدزاده فهميدم نوروزي چه بازيكن با اخلاقي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۱ب.ظ)
تعطيلات ليگ همه چيز را خراب كرده است كريم احمدي:در درگيري با احمدزاده فهميدم نوروزي چه بازيكن با اخلاقي است موج-گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، درگذشت هادي نوروزي به جز بازيكنان و اهالي باشگاه پرسپوليس، ديگر تيم‌هاي ليگ‌برتري و بازيكنان آنها را تحت الشعاع خود قرار داده است. كريم احمدي،هافبك مياني پديده مشهد كه حسابي از تعطيلات ليگ ناراحت است و آن را عامل پايين آمدن كيفيت تيم‌ها مي‌داند از اندك برخوردش با هادي نوروزي حرف مي‌زند كه ياد و خاطره آن مرحوم برايش هميشه به نكويي در ذهن او نقش بسته است.
از شرايط پديده در تعطيلي‌هاي ليگ و روند آماده سازي تيم شروع كنيم...
اين تعطيلي‌ها حسابي كار را خراب كرده چون نمي‌دانيم در اين 20 روز تعطيلي بايد بدنسازي كنيم يا به مرور كارهاي تاكتيكي بپردازيم. وضعيت خوبي براي تيم‌هاي ليگ‌برتري نيست چون دو بازي انجام مي‌دهيم بلافاصله ليگ تعطيل مي‌شود و اصلا شرايط جالبي نيست. با اين همه تمرينات را هر روز پيگيري مي‌كنيم تا بتوانيم تيم را در شرايط آرماني حفظ كنيم.
با اين شرايط فكر مي‌كني پديده براي بازي هفته آينده مقابل استقلال در مشهد مشكلي نداشته باشد؟
قطعا جلوي استقلال و پرسپوليس بازي كردن شرايط خاص خودش را دارد و بازي با اين دو تيم كاملا متفاوت است. بعد از تعطيلي‌ها مقابل استقلال بازي داريم كه صدرنشين است و اين مساله كار ما را براي كسب نتيجه در خانه سخت خواهد كرد. با اين همه همان‌طور كه مقابل پرسپوليس توانستيم دست پر از ميدان خارج شويم شك نكنيد مقابل استقلال هم با تمام قوا به ميدان مي‌رويم تا بتوانيم سه امتياز اين بازي را در مشهد نگه داريم. در همين خصوص بچه‌ها با زحمات كادرفني با انرژي كار مي‌كنند تا روند خوب‌مان را در ليگ همچنان ادامه دهيم.
و تو هم كه در ميانه ميدان حسابي عصاي دست مهاجري شدي...
خدا را شكر با لطف آقاي مهاجري و همبازيانم و همچنين تمرينات خوبي كه سپري مي‌كنيم توانستم تا اينجاي كار جواب لطف باشگاه را در حد توانم بدهم و از عهده وظايفي كه به من سپرده شده بربيايم. با اين همه هنوز از عملكرد خودم راضي نيستم چون با شناختي كه از توانايي‌هايم دارم بايد تلاشم را دوچندان كنم. من اهداف بزرگي را در پديده دنبال مي‌كنم كه اميدوارم در مشهد به آنها برسم.
به نظرت اين پديده مي‌تواند در جام حذفي و ليگ‌برتر به روند صعودي خود ادامه دهد و در ادامه اتفاقات سال گذشته تكرار نشود؟
مطمئن باشيد اين طور خواهد شد چون تيمي خوب با بازيكنان خوبي داريم. اين را به همه هواداران پديده با قاطعيت مي‌گويم و قول مي‌دهم كه پديده هم در جام حذفي به فكر قهرماني و كسب سهميه است و هم در ليگ‌برتر به فكر رتبه‌هاي بالاتر در جدول است.
تو در مدت حضورت در پديده مقابل پرسپوليس بازي كردي. خاطره اي از هادي نوروزي در آن بازي كه آن گل زيبا را به ثمر رساند و بهترين گل هفته هم شد داري؟
در ابتداي امر جا دارد درگذشت هادي نوروزي را به خانواده، دو فرزند مرحوم و همچنين باشگاه پرسپوليس با آن همه هواداري كه دارد از صميم قلب تسليت بگويم. باور نمي‌كنيد غم از دست دادن نوروزي چند روزي است كه تمرينات پديده را تحت‌الشعاع خود قرار داده است. حسين بادامكي كه آنقدر گريه كرده بود كه چشمانش باز نمي‌شد. از سوي ديگر چند بازيكن ديگر پديده همه كه مدتي در پرسپوليس با آن مرحوم همبازي بودند اصلا حال خوشي ندارند. شرايط سختي است و اميدوارم خداوند به همسر، هواداران و دو فرزند هادي نوروزي صبر عنايت كند. اتفاقا خاطره خوبي از هادي نوروزي در بازي با پرسپوليس دارم. در يك صحنه كه من با فرشاد احمدزاده يك درگيري جزيي پيدا كردم خدا بيامرز براي وساطت جلو آمد. باور نمي‌كنيد وقتي آمد انتظار داشتم به عنوان بزرگ‌تر پرسپوليس مقابل من قرار بگيرد اما با اخلاقي خوب و با آرامشي مثال زدني آنقدر رفتار آرامي داشت كه بلافاصه بحث بين من و احمدزاده تمام شد و آنجا بود كه پي به با اخلاق بودن اين بازيكن بردم. همين اندك تجربه برخورد با اين بازيكن ياد و خاطره‌اش را به نكويي در ذهن من ثبت كرد و بازهم از خداوند برايش طلب آمرزش مي‌كنم.

تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن