تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813227663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت وزارت جهاد کشاورزي از ورود دامداري‌ها به صنعت شير


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۴۸ب.ظ)
حجتي اعلام کرد: حمايت وزارت جهاد کشاورزي از ورود دامداري‌ها به صنعت شير موج - وزير جهاد کشاورزي از توليد کنندگان شير درخواست کرد به سمت صنعت پيش روند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود حجتي در نخستين روز سفر خود به اصفهان، در بازديد از دامداري فضيل واقع در شهرستان مبارکه گفت: اگر دامداري‌ها قصد ورود به صنعت شير داشته باشند، از آن‌ها حمايت مي‌کنيم.
وي با ابراز خرسندي از اين بازديد اظهار کرد: يکي از سياست‌هاي دولت حفظ ثبات قيمت شير است اين در حالي است که مصرف سرانه شير در کشور ما نصف سرانه مصرف جهاني است پس بايد تلاش کنيم توليد را افزايش داده تا مصرف نيز افزايش يابد.
وزير جهاد کشاورزي با اعلام برخي مشکلات توليد کنندگان شير گفت: در صورتي هم که توليد کنندگان شير به صورت انفرادي توانايي ورود به صنعت را ندارند، مي‌توانند با تشکيل تعاوني به صنعت وارد شوند، ما نيز پشتيباني‌هاي لازم را انجام مي‌دهيم.
وي با بيان اين که تلاش مي‌کنيم تعرفه واردات گوشت افزايش يابد، تصريح کرد: براي واردات گوشت ارز آزاد در نظر گرفته‌ايم تا از توليد کننده داخلي حمايت شود.
حجتي به وضعيت بازار ذرت اشاره و اضافه کرد: توليد کنندگان ذرت را حمايت مي‌کنيم، ذرت بايد به قيمت تضميني خريداري شود و از توليد کنندگان اين محصول حمايت‌هاي لازم صورت گيرد.
وزير جهاد کشاورزي گفت: مسائل و مشکلات توليد کنندگان را به خوبي مي‌دانيم و پيگير برطرف شدن مشکلات و حمايت از توليدکنندگان بخش کشاورزي هستيم.
در اين بازديد چند تن از دامداران و توليدکنندگان شير نيز به بيان نقطه نظرات و انتظارت خود از دولت پرداختند.
شايان ذکر است؛ اين دامداري با دارا بودن شش هزار و 800 رأس گاو و گوساله شامل سه هزار و 200 رأس دام مولد و توليد روزانه 110 تن شير با متوسط توليد هر رأس 40 کيلو در روز از بزرگ‌ترين واحدهاي دامداري استان اصفهان است و از موفقيت‌هاي اين واحد مي‌توان به توليد شير خالص براي کارخانه‌هاي توليد شير خشک اشاره کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن