تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812716520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ اتحاديه فوتبال انگليس به ادعاي پزشک باشگاه چلسي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۲ق.ظ)
پاسخ اتحاديه فوتبال انگليس به ادعاي پزشک باشگاه چلسي موج-اتحاديه فوتبال انگليس به ادعاي اخير پزشک آبي‌پوشان لندن درباره ناديده گرفته شدن شکايتش از ژوزه مورينيو پاسخ داد.
به گزارش خبرگزاري موج، اوا کارنيرو، پزشک باشگاه چلسي که ماجراي درگيري ژوزه مورينيو با او در نخستين هفته از ليگ برتر انگليس به يک جنجال بزرگ تبديل شد، روز گذشته (جمعه) قفل سکوتش را در درباره اين ماجرا که منجر به جدايي وي از آبي‌پوشان لندن شد، شکست و از مسئولان اتحاديه فوتبال انگليس به خاطر بي‌اعتنايي به اتفاقي که سرو صداي زيادي به راه انداخت، انتقادي شديد‌اللحن انجام داد.
کارنيرو با انتشار يک بيانيه اتحاديه فوتبال انگليس را به خودداري از احضارش به عنوان يک شاهد براي ارائه توضيحات درباره پرونده شکايتش از ژوزه مورينيو به خاطر اهانت به وي، متهم کرد. مورينيو در تاريخ هشتم آگوست (17 مرداد) در جريان بازي خانگي تيمش برابر سوانزي به کارنيرو و دستياران او به خاطر ورود به زمين بازي و رسيدگي به وضعيت ادن ازار مصدوم که بدون هماهنگي با وي و البته به دستور داور صورت گرفت از الفاظ رکيکي استفاده کرد و پس از بازي نيز کارنيرو را از تيم اخراج کرد. کارنيرو هم پس از اين ماجرا از ادامه همکاري با آبي‌پوشان لندن خودداري و از از آقاي خاص به اتحاديه فوتبال انگليس شکايت کرد، شکايتي که او را به خواسته‌اش يعني مجازات مورينيو نرساند.
اين موضوع سبب شد که کارنيرو از سران اتحاديه فوتبال انگليس انتقاد کند، اما نهاد حاکم بر فوتبال انگليس پاسخ اين زن جبل‌الطارقي را داده و ادعا کرده است که اين سازمان چند بار تلاش کرده است که با وکلاي کارنيرو تماس بگيرد.
نشريه ديلي‌ميل هفته گذشته فاش کرد پيش از آنکه اتحاديه فوتبال انگليس مورينيو را از اتهام اهانت به کارنيرو تبرئه کند، پزشک چلسي را براي ارائه توضيحات فرانخوانده است. کارنيرو هم با انتشار يک بيانيه که در آن به انتقاد از سران اتحاديه فوتبال انگليس و متهم کردن آنها به دفاع از تبعيض نژادي پرداخته است.
در بخشي از اين بيانيه آمده است: وقتي فهميدم که اتحاديه فوتبال انگليس از طريق مطبوعات داردحادثه هشتم آگوست را پيگيري مي‌کند، تعجب کردم. من در هيچ مقطعي از اين تحقيقات از سوي اتحاديه فوتبال انگليس براي ارائه توضيحات احضار نشدم. شايد اين تنها تحقيق رسمي در اين کشور باشد که مدارک ارائه شده از سوي طرفين دعوي معياري براي قضاوت درباره پرونده نامرتبط محسوب مي‌شود. بدون شک ناديده گرفتن بخشي از مدارک، بر نتيجه تحقيقات تأثير خواهد گذاشت. فصل گذشته هم در استاديوم تيم وستهام تجربه‌اي مشابه داشتم، جايي که هواداران آن تيم به من توهين (جنسيتي) کردند. با اين حال اتحاديه فوتبال انگليس پس از پيگيري ماجرا از طريق مطبوعات اعلام کرد که در جريان آن بازي هيچ اهانت جنسيتي صورت نگرفته است. آن زمان هم من هرگز براي ارائه توضيحاتم احضار نشدم در حالي که اين موضوع کاملاً مشهود بود و صداي شعارهاي اهانت آميز هواداران واضح بود. چنين حوادثي و عدم حمايت مقامات فوتبال انگليس، کار کردن زنان در فوتبال اين کشور را بسيار سخت مي‌کند.
در واکنش به بيانيه کارنيرو، اتحاديه فوتبال انگليس ادعا کرده است که تيم تحقيقاتي اين سازمان از وکلاي کارنيرو خواسته است که اگر او مايل است مدارکي را براي اثبات ادعايش ارائه کند. در بيانيه اين اتحاديه آمده است: ما هرگز هيچ‌گونه اطلاعات يا شکايتي از سوي دکتر کارنيرو دريافت نکرديم. ما به صورت کتبي به وکلاي دکتر کارنيرو اعلام کرديم که اگر او مدرک يا شکايتي دارد، آماده رسيدگي به آن هستيم. ما هنوز هم براي رسيدگي به شکايت يا مدارک او آمادگي داريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن