تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820779906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله جنگنده های روسی به مرکز فرماندهی داعش در رقه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: جنگنده های روسی «سو خو ۳۴ » مرکز فرماندهی و پایگاه آموزش نظامی گروه تروریستی داعش را در حومه الرقه بمباران و بطور کامل منهدم کردند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، خبرگزاری فرانسه از مسکو، ارتش روسیه روز جمعه اعلام کرد برای نخستین بار شهر رقه، مقر گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش را در سوریه هدف قرار داده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد بمب افکن های تاکتیکی سوخو-34 روز پنجشنبه به ویژه یک «پست فرماندهی داعش را در جنوب غرب رقه» هدف قرار دادند.
جنگنده های روسی در این عملیات مواضع دیگری را نیز در استان های ادلب و حلب سوریه بمباران کردند.
رئیس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان روسیه (دومای دولتی) نیز روز جمعه اعلام کرد این کشور تخمین می زند که حملات هوایی اش در سوریه احتمالا سه تا چهار ماه ادامه خواهد داشت.
الکسی پوشکوف، متحد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در گفتگو با رادیو فرانسوی «اروپا 1» اعلام کرد: «همواره خطر گرفتار شدن در باتلاق وجود دارد ولی در مسکو ما درباره عملیاتی سه تا چهار ماهه صحبت می کنیم».
وی افزود حملات تشدید خواهد شد.
پوشکوف این سخنان را چند ساعت قبل از دیدار پوتین با رهبران فرانسه، آلمان و اوکراین در پاریس برای گفتگو درباره اوکراین بیان کرد؛ گفتگوهایی که احتمالا تحت الشعاع جنگ در سوریه قرار ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]
حمله جنگنده های روسی به مرکز فرماندهی داعش در رقه






جمعه ، ۱۰مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن