تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813067837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقایسه اجاره خانه 14 منطقه شمالی تهران با اول تابستان


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
مسکن1 مقایسه اجاره خانه 14 منطقه شمالی تهران با اول تابستان

بازار خودرو؛
مقایسه اجاره خانه 14 منطقه شمالی تهران با اول تابستان
در میان واحدهای موجود برای رهن و اجاره در 14 محله شمالی تهران، ارزان‌ترین واحد واقع در محله قیطریه و گران‌ترین واقع در محله فرمانیه است که به ترتیب با رهن کامل 40 میلیون و یک میلیارد تومان آگهی شده‌اند.



 به گزارش سرویس اقتصادی "جام نیوز"، در میان واحدهای موجود برای رهن و اجاره در 14 محله شمالی تهران، ارزان‌ترین واحد با متراژ 50 متر و 20 سال ساخت واقع در محله قیطریه و گران‌ترین واحد با متراژ 330 متر و نوساز واقع در محله فرمانیه است که به ترتیب با رهن کامل 40 میلیون و یک میلیارد تومان آگهی شده‌اند.
اقتصادنیوز:  مشاوران املاک در محله‌های شمالی تهران نیز همانند مشاوران املاک سایر نقاط تهران، فصل پاییز را فصل کاهش نرخ رهن و اجاره خواندند و اعلام کردند که هنوز این کاهش قیمت در واحدهایی که برای رهن و اجاره گذاشته‌ شده‌اند دیده نشده و هنوز هم واحدها با همان نرخ‌های تابستان آگهی شده‌اند.  

   



۱۰/۰۷/۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن