تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801199716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی عید سعید غدیر خم را تبریک گفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی عید سعید غدیر خم را تبریک گفت استان‌ها > آذربایجان غربی - مدیرکل ورزش و جوانان استان در پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.


به گزارش برنا آذربایجان غربی ،در متن پيام عبدالله چمن گلي چنين آمده است:
غدیر تجلی اراده خداوند و نقطه عطفی در تاریخ بشریت است. غدیر یک مکان محدود نیست، بلکه بی‌منتها و جاودانه است. زنجیره تداوم ایمان، وجدان پاک هستی و نبض حیات حقیقت است. زهی سعادت که با غدیر آشناییم و به آن مهر می‌ورزیم و در سایه‌سار نخل ولایت، نفسی تازه می‌کنیم و در تداوم پیمودن راه حق به افق‌های روشن دوردست چشم می‌دوزیم.غدیر نه‌ برکه‌ای که دریایی است خروشنده، آسمانی‌ است پر ستاره، تأکیدی‌ است بر حقانیت حقیقت مطلق، مظهری است بر قداست حق‌، دنیایی است به گستردگی قلب‌های حق‌طلب و فضایی است سرشار از ترنم ایمان. ما با غدیر زنده‌ایم و از دریای بیکرانه‌ای که در غدیر از فراز دست رسول صلی‌الله علیه و آله بر سرزمین بشریت جاری شد، طراوت و روشنایی می‌گیریم و دست تولّی به دامن خورشید می‌زنیم.
اينجانب فرارسیدن عید بزرگ ولایت، عید سعید غدیر خم و روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی بر بندگان خدا و به عموم ملت مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامي بخصوص جامعه بزرگ ورزش و جوانان آذربايجان غربي اعم از: كاركنان مجموعه ورزش و جوانان، قهرمانان و ورزشكاران، مربيان، داوران، پيشكسوتان، اعضاي هيأت هاي ورزشي و سازمان هاي مردم نهاد جوانان تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان سلامتي و توفيقات عالي را در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي در ظلّ عنايات خاص حضرت ولي عصر (عج) و زعامت داهيانه رهبري معظم انقلاب مسألت وي نمايم.

کلید واژه ها: استان آذربایجان غربی - عید غدیر - وزارت ورزش و جوانان -




پنجشنبه 9 مهر 1394 - 20:31:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن