تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815276590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش نقش مهمتري در مبارزه با تروريسم در چين بر عهده بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۴۷ب.ظ)
رئيس کميته ملي کنفرانس مشورتي سياسي خلق چين: ارتش نقش مهمتري در مبارزه با تروريسم در چين بر عهده بگيرد موج - رئيس کميته ملي کنفرانس مشورتي سياسي خلق چين از ارتش اين کشور درخواست کرد که نقش مهمتري در مبارزه با تجزيه طلبي، تروريسم و افراط گرايي در چين بر عهده بگيرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از شينهوا، يو ژنگ شنگ، رئيس کميته ملي کنفرانس مشورتي سياسي خلق چين طي اظهاراتي به نقش مهم ارتش در مبارزه با تجزيه طلبي، تروريسم و افراط گرايي در چين اشاره کرده است.
وي با تقدير از نيروهاي نظامي سين کيانگ براي ايجاد ثبات و توسعه اجتماعي در اين منطقه گفت: ارتش بايد نقش مهمتري در ايجاد امنيت پايدار در اين منطقه برعهده بگيرد.
وي در ادامه تصريح کرد: دستاوردهاي بزرگ سين کيانگ طي شش دهه گذشته در نتيجه تلاش هاي مداوم حزب کمونيست چين، حمايت دولت مرکزي از اين منطقه و درايت دولت محلي سين کيانگ به دست آمده است.
يو ضمن درخواست از مقامات براي مبارزه با تجزيه طلبي گفت: بايد به ياد داشته باشيم که مبارزه با تجزيه طلبي در سين کيانگ يک روند طولاني است.
يو در جمع فرماندهان نظامي سين کيانگ و در مراسمي که به مناسبت شصتمين سالگرد تأسيس منطقه خودمختار سينگ کيانگ در ارومچي برگزار شد، سخن مي گفت.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن