تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814678003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاهده امنیت حیات وحش، جاذبه ای نو برای گردشگران چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: مشاهده امنیت حیات وحش، جاذبه ای نو برای گردشگران چهارمحال و بختیاری استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مدبر کل حفاطت محیط زیست استان چهارمحال وبختیاری گفت :با افزایش اقدامات حفاظتی در چهارمحال و بختیاری و ایجاد امنیت برای حیات وحش، هم اکنون گردشگران می توانند به راحتی و از نزدیک حیات وحش را مشاهده کنند.

شهرام احمدی درگفتگو با خبرگزاری خبرانلاین  افزود : این استان برنامه ای جهت افزایش ضریب حفاظتی در مناطق تحت مدیریت خود قرارداده بود و در سایه ی تلاش و کوشش شبانه روزی در بخش های مختلف، هم اکنون به راحتی می توان ثمره ی این تلاشها را از نزدیک مشاهده کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، با اشاره به تعامل بسیار موثری که در بخش های آموزشی و حفاظتی برقرار شده است اظهار داشت؛ با آموزش و تنویر افکار عمومی، خصوصا دربین جوامع محلی، استفاده از ظرفیت های مختلف سازمان های مردم نهاد و تشدید اقدامات تامینی و حفاظتی به این مهم دست یافته ایم. شهرام احمدی تشدید اقدامات امنیتی و حفاظتی را در گرو تعامل و همدلی بخش های اجرایی این اداره کل با دستگاه قضایی، دستگاه های همکار، نیروهای انتظامی و دوستداران محیط زیست عنوان نمود و تصریح کرد؛ هم اکنون گردشگران استان به راحتی می توانند حیات وحش را از نزدیک و در کمال آرامش مشاهده نمایند.
احمدی اذعان داشت: حمایت های مردمی ظرفیت بسیار مهمی است که تا کنون کمابیش مغفول مانده است.
وی با تقدیر از حمایت های مردم، خصوصا مردم محلی حاشیه ژارک ملی و منطقه حفاظت شده تنگ صیاد گفت: همکاری دوستداران محیط زیست در این منطقه با احساس مسئولیتی که دارند، حفاظت محیط زیست را در خصوص برخورد با متخلفان شکار و صید غیرمجاز، اطفای حریق، آموزش و تنویر افکار عمومی و برپایی و شرکت در برنامه های مختلف زیست محیطی همراهی می کنند.
احمدی افزود: پیوستن چهارمحال و بختیاری به استانهای دارای ذخیره گاه زیست کره، نمونه ای از شناسایی پتانسیل ها و بهبود وضعیت محیط زیست در این استان به شمار می رود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان که به طور مستمر دربین مردم محلی و گردشگران حضور می یابد؛ استقبال و شعف مردم را در برخورد با حیات وحش مغتنم دانست و آن را به نوعی قدردانی از زحمات محیط بانان و پرسنل اجرایی مطرح نمود.    

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




پنجشنبه 9 مهر 1394 - 14:39:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن