تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815180316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي شوراي پيشگيري از جرائم انتخاباتي در کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۴ق.ظ)
رئيس کل دادگستري کرمان خبر داد: راه‌اندازي شوراي پيشگيري از جرائم انتخاباتي در کرمان موج-رئيس کل دادگستري استان کرمان گفت: شوراي پيشگيري از جرائم انتخاباتي در آينده نزديک در کرمان راه‌اندازي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، يدالله موحد صبح امروز در سفر يک روزه به شهرستان زرند در جمع قضات و کارکنان دادگستري زرند با اشاره به برگزاري انتخابات مجلس و خبرگان در اواخر سال جاري اظهار داشت: امسال شاهد دو رويداد مهم سياسي و اجتماعي انتخابات مجلس خبرگان و انتخابات مجلس شوراي اسلامي در سطح ملي هستيم و شهرستان کرمان در انتخابات گذشته در برگزاري سالم انتخابات جزو شهرستان‌هاي برتر کشور شناخته شد.
وي با اشاره به اهميت سلامت انتخابات از راه‌اندازي شوراي پيشگيري از جرائم انتخاباتي در آينده نزديک در استان کرمان خبر داد و افزود: هدف از تشکيل شوراي پيشگيري، هماهنگ‌سازي دستگاه‌ها براي جلوگيري از وقوع جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي در راستاي سياست‌هاي پيشگيرانه قوه قضائيه در سال‌هاي اخير و در راستاي کاهش جرائم انتخاباتي و افزايش سلامت آن است.
رئيس کل دادگستري استان کرمان در ادامه عملکرد دستگاه‌هاي قضائي استان را مورد ارزيابي قرار داد و گفت: فعاليت‌هاي قضات مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد و قضات نمونه مرد تشويق قرار مي‌گيرند.
موحد عملکرد دادگستري‌هاي سراسر استان کرمان در سه ماهه ابتداي سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل را مورد ارزيابي قرار داد و با تاکيد بر لزوم تلاش مضاعف کارکنان در خدمت‌رساني به مردم عنوان کرد: کاستن از ميزان پرونده‌ها جز با هم‌دلي و هم‌افزايي قضات، کارکنان و روحيه خدمت‌رساني به مردم محقق نمي‌شود.
در اين مراسم از دشتي بازپرس نمونه و رأي‌اولي دادسراي عمومي و انقلاب زرند با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.
در ادامه برنامه ملاقات عمومي در سالن اجتماعات دادگستري زرند برگزار شد و اين ديدار براي نخستين بار است که بالاترين مقام قضائي استان کرمان در اين شهرستان حضور دارد و اين نشانه خدمت بي‌منت و تکريم ارباب رجوع است و از سفر 75 کيلومتري شهروندان زرندي به مرکز استان و اتلاف وقت آنان جلوگيري شد.
همچنين در ادامه اين سفر رئيس کل دادگستري استان کرمان به همراه معاونان در بازديد از زندان زرند با مددجويان ديدار و مسائل و مشکلات آنان را از نزديک بررسي کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن