تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814211797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو شناگر ايران با شکستن رکورد ملي فيناليست شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۸ق.ظ)
شناي قهرماني رده‌هاي سني آسيا - تايلند دو شناگر ايران با شکستن رکورد ملي فيناليست شدند موج-هرسه شناگران ايران در نخستين روز مسابقات قهرماني رده‌هاي سني آسيا فيناليست شدند و دو رکورد ملي ايران نيز شکست.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو، نخستين روز از مسابقات شناي قهرماني رده‌هاي سني آسيا با درخشش شناگران ايران همراه بود. مهدي انصاري يک سال پيش به دليل در رفتگي کتف از راهيابي به فينال بازي‌هاي آسيايي بازمانده بود، بعد از پشت سر گذاشتن مصدوميت طولاني سرانجام در رده سني بزرگسال (بالاي 18 سال) موفق به ثبت زمان 55:48 در ماده 100 متر پروانه شد و رکورد ملي ايران را شکست. رکورد قبلي اين ماده 55:67 بود.مهدي انصاري با اين درخشش فيناليست شد. انصاري همچنين 50متر قورباغه را نيز با زمان 29:30 شنا کرد با بهبود رکورد شخصي‌اش فيناليست شد.
آريا نسيمي شاد ديگر شناگر ايران نيز در رده سني 15 تا 17 سال با ثبت زمان 1:04:90 رکورد ملي ماده 100 متر قورباغه را شکست و به فينال راه يافت. رکورد ملي قبلي اين ماده 1:05:17 بود.
عليرضا امين زمردي شناگر ديگر ايران نيز در رده سني 13 تا 14 سال موفق شد با ثبت زمان 55:25 در ماده 100 متر آزاد به فينال راه پيدا کند. زمردي در ماده 50 متر کرال پشت هم با ثبت زمان 29:10 فيناليست شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن