تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798441497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وخشم سناتور حامی داعش از حملات روسیه به تروریست ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: وخشم سناتور حامی داعش از حملات روسیه به تروریست ها


مک کین که از سناتورهای حامی گروهک های تکفیری و از بنیانگذاران نطفه داعش در سوریه است، به شدت از حملات هوایی روسیه به دست پروردگانش خشمگین شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رستنی شبکه خبر ،  مک کین در سخنانی در سنا گفت: حالا ما اطلاعاتی در اختیار داریم که روس ها ظاهرا حملاتی هوایی را در سوریه بر ضد داعش(گروه تکفیری صهیونیستی) انجام داده اند. در حقیقت مشخص نیست که آیا برخی از این حملات در حمص بوده است یانه. دیده بان حقوق بشر در سوریه اعلام کرده است که در این حملات حداقل بیست و هفت نفر از مردم کشته شده اند که شش کودک در میان تلفات وجود داشته است. این حملات در نزدیکی شهر حمص بوده است.این منطقه تحت کنترل داعش(گروه تکفیری صهیونیستی) نیست.ما شاهد مقصود حقیقی ولادیمیر پوتین هستیم که آن همانا رسیدن به موضعی قدرتمند در سوریه و یافتن پایگاهی در خاورمیانه است.
وی افزود:همانطور که همکاران من در شش سال و نیم پیش گفتند رئیس جمهور اوباما عقب نشینی هایی در سراسر خاورمیانه داشت.یکسال پیش رئیس جمهور آمریکا گفت که راهبرد ما تضعیف و نابودی داعش(گروه تکفیری صهیونیستی) است اما گزارشی دیروز منتشر شد که بر اساس آن بیست و هشت هزار اروپایی و آمریکایی به داعش (گروه تکفیری صهیونیستی)پیوسته اند. بیشتر مناطق رمادی همچنان در اختیار داعش (گروه تکفیری صهیونیستی)قرار دارد و این گروه همچنان به پیشروی های خود در سوریه ادامه می دهد. زمانی که رئیس جمهور این سخنان را زد ما شاهد هیچ راهبرد و موفقیت نبوده ایم.در حقیقت آنچه که شاهد آن هستیم این است که نتایج این شکست ،سیل آوارگان به خارج از سوریه و عراق بوده است زیرا آنها هرگونه امید برای بازگشت به خانه هایشان را از دست داده اند.
مک کین افزود:ما به یاد قربانیان و همچنین آوارگان این درگیریها هستیم.ما شاهد آن بودیم که جسد یک نوزاد بر روی ساحل افتاده بود.این موضوع نباید روی می داد.همه می دانند که رئیس جمهور آمریکا زمانی گفت که ما خطوط قرمزی را برای سوریه تعیین کرده ایم. اما او به این موضوع عمل نکرد و ما شاهد تاثیرات آن برای خاورمیانه(غرب آسیا) و از جمله کشورهای عرب سنی و همچنین شیعه بودیم. همه می دانند زمانی که رئیس جمهور به توصیه های وزرای خارجه و دفاع خود عمل نکرد در نتیجه ما شاهد وضعیت حاد کنونی هستیم.
این سناتور جمهوری خواه در ادامه اظهاراتش گفت:ولادیمیر پوتین ممکن است روسیه را به گونه ای بار دیگر وارد خاورمیانه(غرب آسیا) کند که پیشتر تنها در سال هزار و نهصد و هفتاد و سه آنرا تجربه کرده بود. ما همچنان درباره خروج کامل نظامی آمریکا از افغانستان کابوس می بینیم.طالبان شهر راهبردی قندوز را به تصرف خود درآورده است. حقیقتی که وجود دارد این است که این شهر در شمال افغانستان که نسبتا آرام است ،قرار دارد.این موضوع نشان دهنده توانایی های طالبان و اثرات عقب نشینی ما است. وی گفت:من به موضوع سوریه و اقدامات روسیه باز می گردم.پس از چهار سال به نظر می رسد آمریکا در کنار بشار اسد ایستاده است. جنگ بر ضد مردم سوریه ادامه دارد.ما شاهد کشتار و موفقیت های داعش (گروه تکفیری صهیونیستی)هستیم.شکی وجود ندارد که بشار اسد به ایجاد داعش کمک کرد! رئیس جمهور بارها گفت که اسد باید برود.اما او هیچ اقدامی برای رسیدن به این موضوع انجام نداد.این به آن معنا نیست که ما کاری انجام نداده ایم . این دولت سبب گمراهی دوستان و تشویق دشمنانمان شده است.
مک کین گفت:در سایه ویرانه های راهبرد این دولت در قبال خاورمیانه(غرب آسیا) ولادیمیر پوتین همانند اوکراین و هر جایی که بی تحرکی دولت ما را مشاهده کرده است بهره برداری لازم را کرده است. در چند هفته اخیر ولادیمیر پوتین حضور نظامی خود را در غرب سوریه تقویت کرده است و هواپیماهای نظامی به منطقه اعزام کرده است. با این وجود شاهدیم که وزیر خارجه ما به طرزی دوستانه به لاوروف می گوید چه اتفاقی در حال روی دادن است.یک بار نه دو بار هم نه بلکه وی این سخن را سه بار تکرار کرده است.
وی ادامه داد:آنچه که ولادیمیر پوتین انجام می دهد و این حملات ،اقداماتی منطقی در راستای ماجراجویی های وی در راستای این اهداف است که اولا نقشی اساسی را در سوریه ایفا کند. بندر لاذقیه را حفظ کند،اسد را تقویت کند و نقشی اساسی را در خاورمیانه ایفا کند.او امروز با حملات هوایی که صورت گرفت مداخله خود را اعلام کرد. مک کین ادعا کرد: گزارشهای اولیه نشان می دهد که آنها به اهدافی حمله کرده اند که در کنترل داعش (گروه تکفیری صهیونیستی)نبوده اند. هدف وی حمایت از بشار اسد است.در این حال کاخ سفید اعلام می کند که مشخص نیست که مقاصد روسیه در سوریه چیست. اگر کاخ سفید درباره مقاصد روسیه و پوتین در سوریه دچار گمراهی شده است این نشان میدهد که آمریکا دچار دردسر شده است. اما اینکه ولادیمیر پوتین چه می خواهد کار سختی نیست.
این سناتور جمهوری خواه افزود: در حقیقت از افزایش حضور نظامی روسیه در سوریه تا اعلام ائتلاف اطلاعاتی آنها با سوریه،ایران و عراق می توان به اهداف آنها پی برد. به خاطر بیاورید که عراق کشوری است که ما هزاران نفر از نیروهایمان را در آنجا از دست دادیم و حالا دولت این کشور اعلام ائتلافی اطلاعاتی با سوریه و ایران کرده است. این بسیار موضوعی جالب توجه و حیرت آور است.اهداف پوتین بسیار شفاف است واو به دنبال حمایت از اسد و افزایش و تقویت حضور روسیه در خاورمیانه است.
مک کین گفت:رئیس جمهور اوباما این هفته در سازمان ملل گفت که آمریکا آماده است که در تعامل با هر کشوری و از جمله روسیه و ایران درگیریهای سوریه را حل و فصل کند. این نوعی وهم است که باور کنیم که روسیه و ایران منفعتی در حل و فصل موضوع سوریه داشته باشند.آنها تنها به دنبال حفظ رژیم جنایتکار اسد در قدرت هستند.دخالت روسیه در سوریه تنها این جنگ وحشتناک را طولانی تر می کند و تنها نفع آن به داعش (گروه تکفیری صهیونیستی)می رسد. این موضوع سبب افزایش شکاف های فرقه ای می شود که رژیم اسدآنرا رشد داده و تقویت کرده است.این موضوعی فاجعه بار است.درگیریهای سوریه که سبب کشته شدن بیش از دویست و پنجاه هزار نفر شده است سبب ایجاد بدترین بحران آوارگان در اروپا از زمان جنگ جهانی دوم شده است. سبب ایجاد ارتشی دهها هزار نفری از تروریست ها شده است.این موضوع سبب پیوستن روس های مستبد با ایرانی متعصب مذهبی برای حمایت از دیکتاتورسوری شده است.این موضوع نمی تواند به این نحو باقی بماند.
وی افزود: به خاطر بی تحرکی آمریکا بسیاری از متحدان ما در منطقه و از جمله عربستان سعودی،امارات و قطر به طرف روسیه متمایل شده اند و قراردادهای تسلیحاتی با این کشور امضاء کرده اند.عربستان هفده میلیارد دلار،امارات هفت میلیارد و قطر پنج میلیارد دلار تسلیحات از روسیه خریداری کرده اند.این موضوع در مدت زمان ده سال روی نداده است.آنها شاهد رفتن آمریکا و تطابق خود با وضعیت موجود هستند.
مک کین افزود:ما حتی تسلیحاتی را که کردها به آنها نیازمندند به آنها نداده ایم.امروز روزی بسیار غمبار برای آمریکا است.جهان در حال تماشای ما است.این موضوع تنها به خاورمیانه محدود نمی شود.ما شاهد جداسازی بخش هایی از اوکراین از طرف پوتین هستیم و شاهد برگزاری انتخاباتی فرمایشی در برخی این مناطق هستیم.
وی در پایان گفت:لازم است که رئیس جمهور اوباما از خواب بیدار شود و با حقایق روبرو شود.این به آن معنا نیست که ما هزاران نیرو راهی عراق و و سوریه کنیم بلکه این به آن معناست که راهبردی را در رابطه با بشار اسد در نظر بگیریم.پیامی که باید به پوتین بدهیم این است که ما می خواهیم که پرواز کنیم و شما باید کنار بمانید تا ما کار خود را انجام دهیم.امیدوارم که مردم آمریکا به جدی بودن این موضوع پی ببرند.اکنون زمان اقدام ما فرا رسیده است.

 


پنج شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن