تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814214328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوشاد عالميان و لطفي ناباورانه حذف شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۹:۰ب.ظ)
تنيس روي ميز قهرماني آسيا - تايلند نوشاد عالميان و لطفي ناباورانه حذف شدند موج - بهترين پينگ‌پنگ‌باز ايران با شکست مقابل حريفي از فيليپين از صعود به جمع ۳۲ بازيکن برتر آسيا باز ماند.
به گزارش خبرگزاري موج، نوشاد عالميان که با استراحت در دور اول و برتري مقابل نماينده بنگلادش به دور سوم راه يافته بود، در اين مرحله به مصاف ريچارد گوانزلس از فيليپين قرار گرفت و با نتيجه ناباورانه 4 بر صفر شکست خورد تا از گردونه مسابقات در بخش انفرادي کنار برود.
عالميان در اين ديدار با نتايج 11 بر 8، 11 بر 7، 11 بر 8 و 11 بر 9 مغلوب حريفش شد و نتوانست به جمع 16 بازيکن برتر آسيا راه يابد.
نماينده کشورمان در حالي به نفر 326 رنکينگ جهاني باخت که در صورت پيروزي کار آساني براي حضور در جمع 16 بازيکن برتر داشت، چون بايد به مصاف نماينده عربستان مي‌رفت که رنکينگ 634 را در اختيار دارد.
امروز همچنين ميعاد لطفي در مرحله يک سي‌ودوم با قبول شکست 4 بر صفر مقابل «هيون پاک سين» از کره شمالي نتوانست به دور بعدي صعود کند.
لطفي در اين ديدار با نتايج 11 بر9، 11 بر 10، 11 بر 8 و 13 بر 11 شکست خورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن