تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820852145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزي: ماموريت دارم پيام مقام معظم رهبري را ابلاغ کنم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۳۷ب.ظ)
گودرزي: ماموريت دارم پيام مقام معظم رهبري را ابلاغ کنم موج-وزير ورزش و جوانان گفت:بازيکنان تيم ملي واليبال،واليبال زده شده اند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود گودرزي در نشست با اعضاي تيم فوتسال بانوان ايران اظهار داشت:من بايد پيام مقام معظم رهبري را به شما اعلام کنم.حتما مي دانيد به خاطر حوادث مکه عزادار بوديم و هنوز هم درگير اين مساله هستيم. اما ماموريت دارم به عنوان مسوول ورزش کشور و نماينده دولت، پيام تبريک مقام معظم رهبري ابلاغ کنم. ايشان اين برد را تبريک گفتند.
وي ادامه داد:خوشحالم که بانوان ما از تمام ظرفيت هاي استفاده کرده و افتخار آفريني مي کنتد. اين به ما نشان مي دهد که بايد از تمام تيم هاي ورزشي خود با دو عنصر حمايت و انتخاب بهترين ها حمايت کنيم. من مي دانم بانوان ايراني اگر فرصت پيدا کنند مي توانند افتخار آفريني کنند شما کنکور دانشگاه را ببينيد.در بحث برگزيده ها دختران 70 درصد و پسران 30 درصد هستند که اين نشان مي دهد که خانم ها اگر فضا داشته باشند نتايج خوبي مي گيرند.
وزير ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: من يک بار ديگر قهرماني فوتسال بانوان را که با مديريت خوب،کادر فني لايق و ورزشکاران تلاشگر اين رشته به دست آمد تبريک مي گويم. اين نشان مي دهد که اين سه عامل اگر با هم باشند مي توانيم به موفقيت برسيم و هرکدام آنها لنگ بزنند به اين گونه موفقيت ها نمي رسيم.
گودرزي افزود: شب گذشته نشستي با عوامل تيم ملي واليبال داشتيم و معلوم شد آنها واليبال زده شده اند و نمي توانند خوب نتيجه بگيرند اين همان هماهنگي بين سه عامل است که اگر هماهنگ شوند به نتايج خوبي مي رسند.از جانب خودم جا دارد به خانواده دختران فوتسال هم تبريک بگويم و از اينکه نتوانستم در فرودگاه حاضر شوم عذرخواهي مي کنم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن