تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821228190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در آغاز سال تحصیلی جدید دو باب مدرسه در کوی پونک و گلشهر کاظمیه زنجان افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: در آغاز سال تحصیلی جدید دو باب مدرسه در کوی پونک و گلشهر کاظمیه زنجان افتتاح شد استان‌ها > زنجان - در نخستین روزهای بازگشایی مدارس و همزمان با آغاز بهر تعلیم و تربیت ، با حضور معاون عمرانی استانداری زنجان، مدیرکل نوسازی مدارس استان و نیز جمع کثیری از مسئولین استانی و شهرستانی دو باب مدرسه در کوی پونک و شهرک گلشهر کاظمیه زنجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبر آنلاین جواد رحمتی معاون امور عمرانی استانداری در این مراسم گفت: یکی از زیر‌ساخت‌های مورد نیاز شهرک های پونک و گلشهر کاظمیه وجود فضاهای آموزشی است و باید با همکاری دولت و بخش خصوصی این فضاها به حد استاندارد برسند.
وی افزود: باید به لحاظ دارا بودن مدرسه به جایی برسیم که آموزش و پرورش فارغ از دغدغه احداث فضاهای آموزشی به سایر مسایل تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بپردازد، این در حالی است که علی‌رغم کاهش نرخ رشد جمعیت دانش‌آموزان، هنوز این مسئله محقق نشده است.
رحمتی تصریح کرد: حضور بخش خصوصی و خیرین در کنار دولت در روند تسریع این امر مهم بسیار اثرگذار خواهد بود و باید مورد توجه قرار گیرد.
همچنین علی عسگری مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان در این مراسم گفت : طبق ماده 18 شوراهای آموزش و پرورش، متولیان شهرک‌ها باید در خصوص ایجاد مدارس اقدام کنند و دولت در شهرک‌های اقماری سرمایه گذاری نخواهد کرد.
وی افزود: بر همین اساس شرکت تعاونی مسکن گلشهر از طریق مذاکره با آموزش و پرورش وارد عملیات اجرایی احداث این دو پروژه شد که در روند اجرا بخشی از هزینه‌های خود را از محل کمک‌های دولتی تامین کرد.
عسگری در خصوص مشخصات این دو پروژه اظهار داشت : مجتمع آموزشی حیات طیبه کوی پونک در فاز اول با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال با زیربنای1170 متر مربع و به مساحت محوطه 820 متر مربع و مدرسه 12 کلاسه شهید چمران گلشهر کاظمیه نیز با یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار در زمینی به مساحت 2500 متر مربع و زیر بنا 1580متر مربع احداث شده است.
وی در خصوص عدم گازرسانی به مجتمع حیات طیبه و فرا رسیدن فصل سرما نیز خاطرنشان ساخت : زیرساخت‌های گرمایشی این مجتمع به صورت دوگانه فراهم شده و چنانچه تا فرا‌ رسیدن فصل سرما عملیات گازرسانی به این مجتمع انجام نشود با گازوئیل گرمایش محل تامین خواهد شد.
خاطرنشان می سازد در این مراسم مطابق رسم معمول افتتاحیه ها دانش آموزان زنجانی با اجرای طرح « میثاق مدرسه نو » سوگند یاد کردند که در حفظ و نگهداری شایسته مدرسه نوساز کوشا باشند.

کلید واژه ها: استان زنجان - مدرسه -




چهارشنبه 8 مهر 1394 - 14:10:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن