تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814706484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندهي لشکر هشتم عربستان در جيزان کشته شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معاون فرماندهي لشکر هشتم عربستان در جيزان کشته شد
بندر الهتار در ادامه با اشاره به نام ابراهیم بن عمر حمزی و درجه های وی در تصویر گفت: این دلیلی است بر اینکه وی به دست نیروهای یمنی و در حمله به کاروان حامل او کشته شده است. وی افزود: در تصویر خودروی زرهی که خودروی ابراهیم حمزی را اسکورت می کرده و همچنین تانک های برادلی که امنیت کاروان را تامین می کرده دیده می شود.
کد خبر: ۵۳۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ - 30 September 2015


واحد اطلاع رسانی جنگ یمن با انتشار تصاویری هدف قرار گرفته شدن کاروان حامل معاون فرماندهی لشکر هشتم عربستان در جیزان را فاش کرد.

شبکه تلویزیونی المسیره گفت: در حالی که نظام سعودی تلاش می کند تا عملیات نیروهای مقاومت مردمی یمن در مرزهای این کشور را کوچک و بی اهمیت بشمارد اما واحد تبلیغات و اطلاع رسانی جنگ یمن با انتشار تصاویری اهمیت عملیات نیروهای خود را پر رنگ کرد.

المسیره افزود: اعلام کشته شدن سرتیپ ابراهیم حمزی، معاون فرماندهی لشکر هشتم در جازان در بیمارستان به وسیله رسانه های دشمن مثالی در این باره است.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سعودی درباره خبر کشته شدن ابراهیم حمزی گفت: «نیروهای مسلح از کشته شدن سرتیپ عمر ابراهیم حمزی ، معاون فرماندهی لشکر هشتم در جازان عربستان خبر دادند. وی که در حین ماموریت مجروح شده بود پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.»

بندر الهتار، گزارشگر المسیره در این باره گفت: پس از تلاش مقامات سعودی برای کم رنگ کردن عملیات ویژه نیروهای یمنی در هدف قرار دادن کاروان معاون لشکر هشتم سعودی در جیران رسانه جنگ یمن تصاویری از کشته شدن سرتیپ حمزی و تعدادی از افسران عالی رتبه سعودی در عملیات ویژه نیروهای یمنی در جیزان را منتشر کرد.

گزارشگر المسیره افزود: این اقدام رسانه جنگ یمن بر خلاف تبلیغات رسانه های عربستان بود که اعلام کرده بودند وی پس از مجروح شدن در بیمارستان کشته شده است.

بندر الهتار در ادامه با اشاره به نام ابراهیم بن عمر حمزی و درجه های وی در تصویر گفت: این دلیلی است بر اینکه وی به دست نیروهای یمنی و در حمله به کاروان حامل او کشته شده است.
وی افزود: در تصویر خودروی زرهی که خودروی ابراهیم حمزی را اسکورت می کرده و همچنین تانک های برادلی که امنیت کاروان را تامین می کرده دیده می شود.

الهتار گفت: آنچه حائز اهمیت است این است که عملیات نظامی نیروهای یمنی به اندازه ای دقیق بوده که توانسته اند وی و چند تن از درجه داران عالی رتبه عربستان را در فاصله چند ساعت هدف قرار دهند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن